♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Jeg er nå 28+2 og skal over i 3.trimester.. Det vil li trist for jeg har kost meg mye sammen med dere i 2.trimester, men noen av dere kommer vel etter og har kaskje allerede hoppet over til 3. Nå er det 12 uker til nurket kommer og jeg håper det går fort..
Ladybug~N&E Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 ååå!!! Slem slem slem!! Må ikke skremme sånn da;) Trudde virkelig noe var alvorlig galt pga overskriften!! Men lykke til videre i 3tri;) Enden er nær;)
Gøril og Jesper :) Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Du må ikke skrive en sånn overskrift.. Nå trodde jeg at det hadde skjedd noe galt jeg..hehe Men, jeg kommer etter på 3.trim om noen få dager. Er 27+6 i dag, så er ikke lenge igjen på dette trimesteret nå. Nå begynner innspurten, og jeg gleder meg veldig
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2007 Beklager, det var ikke meningen, men det er ikke noe moro å måtte forlate 2.tri for her har jeg vært så lenge og fått god kontakt med mange og blitt kjent med mange...men jeg kommer nok innm her for det og sånn som deg GØril så kommer nok mange over etterhvert :-) Når har du termn??
Gøril og Jesper :) Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har termin 8.aug, så er ikke mange dagene etter deg. Du har 5.aug? Jeg venter også en gutt forresten. Vi får henge sammen på 3.trim når jeg kommer dit, for jeg synes det er nesten snakk om bare føding, slimpropper etc der nå, og vi skal jo ikke føde på noen uker enda. hehe Vet ikke om du husker meg jeg, men jeg skrev en del med deg da du lurte på om du var gravid.. Jeg tilhørte da ass.befruktning, og du lurte på en del ting husker jeg.. Husker du?? Like etter at du (endelig) fikk bekreftet at du var gravid, så var jeg også det
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2007 Ja Gøril det husker jeg.. Var koselig det.. Herregud nå er vi liksom 28 uker, herregud.. Ting forandrer seg fort :-) Termin 5.august ja... Hvor bor du igjen??
Gøril og Jesper :) Skrevet 13. mai 2007 #8 Skrevet 13. mai 2007 Ting forandrer seg fort ja, men til det bedre, er du ikke enig? Du som var så redd for at du måtte slite sånn for å bli gravid, slik din mor måtte.. hehe.. Gikk ganske fort med dere? Jeg bor i nittedal jeg.
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. mai 2007 Ja jeg var veldig redd for at jeg måtte vente lenge både pga det med mamma og at livmoren min var bakovervendt.. i tillegg hadde jeg gått på pilla i 4 år og røyket 3.4 år så detvar mye som tilsa at vi måtte belage oss på å vente... Han satt på første :-) Gleder oss så enormt, var på 3d på fredag og han var så skjønn.. lignet på pappan sin, nesa var prikk lik, det sa mange... Har du vært på 3d?? :-) Har du msn??
Gøril og Jesper :) Skrevet 13. mai 2007 #10 Skrevet 13. mai 2007 Vi var på 3d på majorstuaklinikken 9.mai. Gutten vår har også arvet nesen til sin far. Var ikke tvil om det. hehe Ja, har msn. Du kan sende meg adressen din på PM, så kan jeg legge deg til?? lettere å skravle på msn Vår satt ikke på første, som du sikkert har skjønt, i og med at jeg tilhørte ass.befruktning. Men det er jo akkurat denne gutten vi har venta på i alle de årene, så det er derfor det ikke gikk så fort med oss
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. mai 2007 da har jeg sendt deg adr
scubagirl med scubababy Skrevet 13. mai 2007 #13 Skrevet 13. mai 2007 Lykke til videre på 3.tri... Kommer etter søndag om en uke... Gleder meg til å komme til "neste steg". Og at det imorgen er 3 mnd. igjen til termin...
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #14 Skrevet 13. mai 2007 Dårlig gjort at alle stikker av fra meg.....:(snufser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå