Gjest Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 mathias har vært litt dårlig fra natt til torsdag, diare og litt feber. Feberen var borte på fredag, men er fortsatt løs i magen... Han er blid og fornøyd. Men spiser såå dårlig syns jeg.. Tar seg et par slurker.. så vrir han seg bort.. og NEKTER å spise mer. har prøvd flaske isteden å. men vil ikke ha da heller.. Nå er det ca 4 timer siden han har spist.. men vil ikke ha.. Var sånn i går også.. spiste bra kanskje to ganger.. så ble det bare små slurker resten..
Circe Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 usj... ikke noe moro. Jeg har egentlig ikke noe svar på dette, men lykke til ihvertfall.. Men tror du ikke han spiser når han trenger det da?? Evt så kan du jo bare ringe legevakt å spørre da. Hvor lenge det kan gå sånn. Nei, jeg vet ikke jeg.
ei prinsesse og en prins Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Hei:) Har hadd det slik som deg di siste dagene.. lillegull har vært såååå forkjølet.. Snørrat og hosta så han har spydd.. Men spiste kansje bra av puppen 1-2ganger, resten bare tull.. Men det har gådd bra.. Var til legen og di sa at man måtte bare se det ann. Men no er det kansje litt annerledes med diare da, med hensyn til vesketap!? Syns du skal ringe legen, bare for å være på den sikre siden. Siden Mathias er så liten. ( han er vell ca like gammel som mitt gull, hvis jeg ikke husker feil?) Du har byttet nick et par ganger?! Litt rotete skrevet,men... God bedring til Mathias da:)
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Takk for svar! Japp, har byttet nick litt. Forandring fryder!! hehe =) Tenkte å se det an til å i morra.. å heller ringe Barselpoliklinikken.. gidder ikke å dra ned på legevakta siden han er i så god form .. de sier sikkert ikke noe annet enn at han er så kvikk o.l.. så bare se det an. Han har heller ikke noe voldsom diare.. 2 ganger om dagen kanskje.. var en i natt.. så til morran i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå