Gå til innhold

andre som også har mye kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være farlig? Hva kan egentlig skje? Er i uke 33 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også mykje kynnare, litt ubehageleg. kjem særleg når eg er stressa. er i veke 29 no.

Skrevet

jeg er i uke 35 og har en del kynnere, var til jordmor på torsdag og hun sa det er normalt.

Skrevet

Jeg har mye kynnere. Er i uke 28 og har hatt det lenge. Legen min sa at så lenge det ikke skjer noen modning av livmorhalsen er det helt ufarlig, men hvis de kommer regelmessig, gjørt vondt i ryggen, og ikke gir seg hvis du legger deg ned og slapper av, kan de gå over i premature rier.

Jeg får det hver gang jeg reiser meg og når jeg er ute og går. Kommer også hvis jeg stresser.

Skrevet

jeg har og det ska visnok være bare bra.livmoren trener seg til fødsel..

begynnte med kynnere i uke 15 også har det vært litt av o på i perioder...noen dager\uker med mange noen med nesten ingen..

Avogtil får jeg kynnere bare jeg snur meg i sengen..

men så lenge de ikke er veldig vonde eller kommer regelmessig ska du bare være gla for de:)

Skrevet

Jeg har også vært mye plaget med kynnere (er også i uke 33). Var så ille at jeg i perioder ikke kunne gå mer enn noen meter før de satt inn. Ringte og snakket med jordmor på Ullevål og ble beroliget med at det ikke er farlig for foster etc, men at det er kroppen som gir signal om at du må roe ned litt. Da ble jeg 50 % sykemeldt og kynnerne er omtrent borte (kommer mer normalt, når jeg plutselig reiser meg opp, tar i litt mye etc.). Jeg har hatt god effekt av å bevege meg en del ogs, samboeren min og jeg går lange turer hver dag. Da får man ut en del stess av kroppen på andre måter. Ofte er det nemlig ikke fysisk stress som fører med seg mange kynnere med psykisk (er vel i grunnen det som er å definere som stress uansett). Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...