Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 kan noen værså snill å gi meg noen god råd her... sønnen min på 9 mnd fikk melk om nattet når han var mindre, når han blei ca 5 mnd sov han igjenomm naten uten noe mat... men for ca 1 mnd siden har han våknet hver natt til akkurat samme tidspunk og bare griner å griner.. klkka 1 klokka 3 å klokka 6.. neon ganger tar han flaska andre ganer ikke.. det er ikke at han har mareritt heller for da ville det ikke vært til samme tidsunkt... blir så trøtt av det her... noen gode råd i gi meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå