m0n|ca me 2 små Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 I de siste har babyen hatt noken merkelige spark. Kjennest nesmast ut som han rista eller rulla nedover en bakke. E ditte noke som e normalt? Ditte e mitt andre, men kan ikkje huske at sønnen min hadde sanne spark sist.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 slik har jeg det også, men tror ikke det er noe galt i det nyter bare jeg kjenner barnet jeg. ble kansje ikke så mye klokere men:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå