Gå til innhold

Sykemelding over lengre tid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min har sykemeldt meg 20% ut juli. Fikk ny sykemelding i posten med beskjed om at han hadde ikke lov til å sykemelde meg mer enn 1 mnd om gangen. Er veldig misfornøyd med legen min, så hadde tenkt å begynne å gå til jordmor. Men da må jeg jo til legen hver mnd da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt sykemelding som varte i 4 mnd, men det kom ikke pga svangerskapet da...

Skrevet

jeg er sykemeldt ut svangerskapet,men kan bare være sykemeldt en mnd i slengen. jeg ringer bare legen i telefontiden,så sender legen sykemeldinga i posten.

Skrevet

Kan ikke det med bare en måned i slengen ha å gjøre med at man ikke kan 100% si utviklingen i et svangerskap? Jeg forstår jo din frustrasjon over at du må sende inn ny sykemelding hele tiden, men dersom legen følger reglene er vel det et godt tegn så dersom det er det eneste du har å utsette på legen så sjekk hvertfall om det er det som lovboka sier før du bytter ut legen .

Lykke til :)

Skrevet

Ånei, det er langt fra det jeg har å utsette på denne legen. Hadde bestemt meg for å bytte lege før dette - men det er ingen ledige fastleger der jeg bor. Vurderer å finne en privat lege da.

Skrevet

Du kan bare bli sykemeldt for en mnd om gangen.. Enkelte jordmødre kan også sykemelde..

Skrevet

det kommer kansje ann på hva du blir sykemeldt for kansje?eller hvilken "stilling" den som skriver den ut har?

jeg knakk foten i september og ble sykemeldt ut året, fikk bare en sykemelding da, den skrev overlegen,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...