Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Kjiipe greier...ingenting skjer...Er så lei kynnerne og den store magen.Sukk....men åpning har jeg.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Hei! Jeg har ingen svar til deg..men lurer på hvordan man vet at man har åpning/er moden hvis man ikke har vært hos legen? Kan man skjekke dette selv? Bare nysgjerrig, jeg:)
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 I mange, mange uker. Var en venninne av meg som fikk preamture rier i uke 33-34 tror jeg det var og da var hun nesten moden og hadde 1-2 cm åpning når hun kom inn. De stoppet fødselen og ungen kom en liten uke før termin, så hun gikk med åpning i ca 6 uker.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Og håper det skjer noe snart, da:) Jeg er bare i ke 33, så jeg er ikke såå utålmodig som deg vil jeg tro:) Er sikkert ikke lenge til noe skjer!!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Var til jordmor på sykehuset og fikk sjekket.Hun stakk fingre langt inn i skjeden for å kjenne hvor mange cm åpning jeg hadde.Kan sikkert sjekke det selv,men er ikke god på sånt jeg da:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Åhhhhh neiiii....har jeg ikke tålmodighet til...hehe..
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #8 Skrevet 13. mai 2007 Skjønner det da :-) Men det er desverre sannheten, åpning trenger ikke å bety at fødselen vil skje i løpet av de nærmeste dagene, synd, men slik er det. Men siden du er i uke 38 så er det jo uansett ikke SÅ lenge igjen da! Vi får krysse fingrene for at du er en av dem som bare går slik i noen dager :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå