Gå til innhold

Hvor lenge kan man gå med åpning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjiipe greier...ingenting skjer...Er så lei kynnerne og den store magen.Sukk....men åpning har jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har ingen svar til deg..men lurer på hvordan man vet at man har åpning/er moden hvis man ikke har vært hos legen?

Kan man skjekke dette selv?

Bare nysgjerrig, jeg:)

Skrevet

I mange, mange uker. Var en venninne av meg som fikk preamture rier i uke 33-34 tror jeg det var og da var hun nesten moden og hadde 1-2 cm åpning når hun kom inn. De stoppet fødselen og ungen kom en liten uke før termin, så hun gikk med åpning i ca 6 uker.

Skrevet

Og håper det skjer noe snart, da:) Jeg er bare i ke 33, så jeg er ikke såå utålmodig som deg vil jeg tro:) Er sikkert ikke lenge til noe skjer!!

Skrevet

Var til jordmor på sykehuset og fikk sjekket.Hun stakk fingre langt inn i skjeden for å kjenne hvor mange cm åpning jeg hadde.Kan sikkert sjekke det selv,men er ikke god på sånt jeg da:)

Skrevet

Åhhhhh neiiii....har jeg ikke tålmodighet til...hehe..

Skrevet

Men snart i uke 38 nå da...

Skrevet

Skjønner det da :-) Men det er desverre sannheten, åpning trenger ikke å bety at fødselen vil skje i løpet av de nærmeste dagene, synd, men slik er det. Men siden du er i uke 38 så er det jo uansett ikke SÅ lenge igjen da! Vi får krysse fingrene for at du er en av dem som bare går slik i noen dager :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...