Gå til innhold

Hva er risikoen med å føde i uke 35?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 35 + 2, og er sånn smått begynt å få rier...

Lå i over en time i går kveld med sinnsyke smerter/rier, mesteparten av smertene satt i korsryggen. Og magen så hard som stein.

Har hatt nedpress og takvise smerter i underlivet/ryggen i et par uker nå.

Tror nurket mitt kanskje kommer litt for tidlig...

Hvilken risiko er det for barnet dersom det blir født nå i disse tider?

Er det noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke noe risiko med det, barnet er jo ferdig, det er jo bare oppfeiting den siste mnd.

Skulle gjerne ha født da selv jeg :-) ,men går vel over termin denne gang og. Har to søstre som ble født en mnd for tidlig og dette er 21 og 34 år siden, så bare la det gå sin naturlige gang du..

Skrevet

Datteren vår ble født i uke 35+5, og hun var helt perfekt:)

Hun hadde ingen problemer, og ikke har hun hatt det siden heller. Hun er snart 3 år:)

Men nå lå målene mine på livmora (husker ikke hva det heter...) helt i ytterkant av det grønne feltet på slutten, så langt ut du kan komme. Vet ikke om det kan ha noe å si.Hun var 2780g og 46cm lang.

Skrevet

Ene sønnen min ble født i uke 35+0. Måtte ligge noen timer i kuvøse og noen runder i lys grunnet forhøyede leververdier, men ble bare en dag ekstra på sykehuset før vi dro hjem og alt har gått bare bra siden :-)

Skrevet

Han var forresten 2000 gram og 47 cm, men sykehuset mente at grunnen til at vekta var så lav var at morkaka mi ikke fungerte bra og at han derfor ikke fikk næring nok.

Skrevet

Takker for svar!

Godt å høre! Det ble jo vill panikk i stua i går... Hehe!!

Da får det bare stå til, håper bare at han kommer ut rette veien da, og ikke med rompa først... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...