Gå til innhold

noen flem som må ta keisersnitt her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må da ta keisersnitt da jeg er født med hofte skade..

så håper ikke jenta mi blir født med det oxo..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir anbefalt å ta keisersnitt pga. at jeg revnet "all the way" forrige gang og de mener det kanskje er for tynt mellom skjede og endetarm for å greie en fødsel. Jeg er så bestemt på å føde at jeg skal prøve alikevel, mange vil nok mene jeg er dum.

Når det gjelder den hofteskaden din, vet jeg ikke hvilken du har, men mannen min har arvelig hd og forrige unge fikk ikke plager. Vi fikk ultralyd på babyens hofter like etter fødselen og alt var i skjønneste orden.

Er du lei for at du må ta ks eller? Hvordan stopper hofteplagene deg i å føde? (bare nysgjerrig altså... ) :)

Skrevet

er jo litt kjedelig da at jeg ikke kan føde normalt.. vil jo kjene den følsen jeg oxo men hehe...

husker ikke helt offer men det er for trangt å føde normalt.. pga bekkentet...

jeg lå jo med gips til jeg var nyfødt til 1 år... akuratt som en bukse hehe.. så mamma slet veldig med å få byttet bleie på meg og vaske meg hehe... ikke fikk jeg badet heller før jeg var 1 år...

Skrevet

Jeg skal ha mitt tredje keisersnitt i september. Får veldig store barn (fra min manns side) og er ganske liten selv, så pga mekaniske misforhold må jeg ha keisersnitt. Men har hatt to kjempefine opplevelser og gleder meg til den neste!

Skrevet

jeg er usikker enda på hvordan denne babyen skal komme ut. Gikk ikke så godt med forrige fødsel (fødte vaginalt),. Skal prate med lege og jm om dette. Er litt nervøs med tanke på fødsel, men det går nok bra! Ut må han!! :)

Skrevet

Jeg må også ta ks...

Er pga helt forliggende morkake! Var merkelig når vi fikk beskjeden, men nå finner vi masse positivt med å måtte ta ks=)

Min jente må ut når vi kommer til uke 36! Når skal dere?

Skrevet

Hei:-)

Jeg må ha keisersnitt pga at jeg ikke kan får rier for da kan gammelt arrvev sprekke opp. Hadde et komplisert hastesnitt for noen år siden som bidro til dette.

Vet ikke helt når det blir, de kan ikke planlegge meg for jeg har fått alle mine barn for tidlig. Har 2 flotte normale fødsler i uke 38 og 37, den som ble KS ble født i uke 35.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...