Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Hvordan ligger dere an i planleggingen nå? Vi har klart: - lokale - kirke - frisør - fotograf - invitasjoner og gjesteliste - Overnatting - Toastmaster - Blomster (bare gjenstår småting i forhold til bestilling) - Holder på å lage bordkort - Har begynt litt på tale til mannen - Har klar musikk til brudevals. Må bare øve med mannen - Har bestilt cateringfirma og servitører, men har ikke bestemt meny ennå. - Har lagt ut ønskeliste - Har kjøpt duker, servietter, løper. Gjenstår å kjøpe lys, vaser (til kirken), småpynt osv - Har bestilt utleie av kakestativ (til bryllupskaken) - Har kjøpt brudekjole. Den må stimes før bryllupet. Mangler dress til lillegutt, underkjørt til meg, eventuelt slør og smykker. Høres det ut som jeg ligger bra an eller? Noe jeg har glemt eller bør skynde meg å få gjort?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 glemte: - har klar barnevakt til lillegutt - Brudebil er under planlegging (mannen sin jobb å ta seg av det og musikk på festen)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Glemte også at vi har klart: - papirer som må sendes inn - Salmer vi ønsker i kirken og inn/utgangsmusikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå