Gå til innhold

min mage!!!! jeg er i tvil.


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 21+1 i dag og magen min har ikke utviklet seg siden uke 19 , jeg har bite litt mage , ingen merker at jeg er gravid , må bare si det selv, det eneste som gjør meg glad er at jeg merker babyen som sparker . er det vanlig med liten mage i dene uken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, om du er førstegangs så. Jeg fikk ikke mage før jeg var i uke 26 sist. Noen bærer magen inne i seg i stedet for utenpå, og plutselig kommer den ut. Ikke fortvil over at det eneste du merker er ungen som sparker. Da er du heldig synes jeg. Folk ser tidsnok at du er gravid. :)

( Jeg har faktisk lagt meg til en uvane der jeg er flau over magen min og holder den inne så mye at jeg får vondt-prøver å slutte med det, men gjør det automatisk)....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...