Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Jeg er 36+4 i dag og har de siste dagene fått vonde hemoroider. Jeg har begynt å smøre med dertil egnet salve, men det ser ut til å ta litt tid før det virker helt. I tillegg har jeg åreknuter i underlivet. Nå har jeg begynt å grue meg til fødselen pga disse tingene. Er det noen som vet om dette kan føre til komplikasjoner ved fødselen? Kan de "sprekke" e.l.? Ellers prøver jeg å holde meg minst mulig stående da det føles som om presset i underlivet da øker. Så jeg forsøker å ligge og sitte mest mulig.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Er det ingen som har erfaring eller har hørt om dette?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Er selv i uke 37+4 om har samme problemet.Jordmor sa at det kunne gjøre vondt under trykkinga under fødsel,så lurt å få noe smertestillende.Har også vondest når jeg står,bedre å ligge slik at det ikke presser på dem.Får dem ikke bort med alcos anal og krem.Drit....sykt vondt.Må vente til etter fødsel og få sheriproct til legen di virker bra.Så lurt å kjøpe noe slik at ikke magen er hard,det er jeg også plaga med.
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Når du har født, får du scheriproct uten resept på apoteket, funket veldig bra for meg etter forrige fødsel. Har også hørt om et kjerringråd som skal funke, verdt et forsøk, smør på honning på hemorroidene morgen og kveld, skal visst få de bort, er du heldig er de borte til du skal føde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå