mamman`te2flottegutter Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 og på innsiden av leppene. Noen som vet noe om dette? Må vi til legen eller er det noe å få reseptfritt på apoteket? Setter pris på mange svar!! Huff a meg det er ikke noe morsomt dette synes jeg.
mamman`te2flottegutter Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2007 Hva kan det komme av da? Jeg har sluttet å amme, kan det komme av sutten tro? Jeg ringer uansett legen i morgen, men det hadde vært allright å høre om noen andre har opplevd det samme.
mamma og snuppi lupp. Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Hei på deg. Jenta mi fikk sopp i munnen selv om hun bare har fått flaske fra fødselen av, hun fikk det på tungen og på innsiden av kinnene. Jeg kjøpte munnvann på apoteket som het Corsodyl, men det fungerte ikke her, og det var kjempe sterkt i smaken ( reseptfritt ). Av legen fikk jeg noe som het Mycostatin, og dettte hjalp kjempe bra, litt pes når det stod på for det skulle gis 4 ganger om dagen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå