7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Etter å ha småspist og slukt puppen fra 0530.til 0730 spiser han nå nesten 2 brødskive!!!!!! i går spiste han fullt middags glass( dvs jeg lagde selv) og en halv fruktmos..deretter pupp... 2 timer senere slukte han full posjon grøt og mer frukt!!!!!deretter pupp Helt villt jo.. guttungen spiser mer enn meg;)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Har en gutt på 5.5 mnd og han spiser også som en hest. til morgenen spiser han en stor porsjon grøt,venter litt og drikker minst 130mme så går det noen timer og han får minst 130mme igjen. Så spiser han et eg et halv middagsglass,av og til bare et.Og det er noe han nyyyyyyyyter,sitter å si mmmmmm hele tiden. Så får han brødskive,som han spiser en liten av og så fruktpure og så mme. Så en stor porsjon grøt igjen og venter litt og får minst 130 mme igjen. Så er det natta.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2007 Det er helt rått!!! Men det skjer mye motorisk med han om dagen også.. han har funnet ut at hvorfor krabbe når jeg kan komme meg fra A til Å på ryggen?? Han hopper bortover.. festlig.. klart det tar mye enrgi.. Nå må jeg ha med brødskive og fruky som niste uansett hvor vi går -- før fikk han bare pupp til lunsj, men det holder ikke lenger nei;) Sover mye tyngre også nå..deilig det da:)
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Halloisen=) I dag sov lillemor til kl 6.30...håper dette blir en ny rutine!!!!!!!!! Oi du har en storspiser må jeg si;-) Snuppa her vil bare ha pupp og mm før kl 10. Har jo ikke prøv med så mye mer da, men hun er jo ikke akkurat slank, så tror det holder..Spiser grøt+pupp kl 10, pupp+mme og frukt kl 13 og middag + pupp kl 16, grøt igjen til kvelds..ca tider da,kommer ann på hva vi gjør på dagen....
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2007 Heia;) Koselig å se deg her inne også oktobermamma;) Odin våkna kl 0530 han da.. hadde åla seg på ryggen helt opp i hode enden på senga!!! Men for en gangs skyld sov han ved puppen fram til 0730!!! HURRA!!!! Skal prøve å fortsette med det altså.. etterhvert blir det vel en vane;) Nå sitter han og spiser ananas stenger og melon stenger og hoier;) Deilig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå