Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Min samboer har to barn fra tidligere forhold, jeg hadde ingen da vi traff hverandre. Vi snakket veldig tidlig om det å få barn, da jeg ikke ville binde meg til en som ikke ville ha flere barn. Jeg ville ikke velge bort det å få barn, han ville gjerne ha barn med meg, men det ble bare en. Ja ja tenkte jeg, bare jeg får en jeg så er jeg mer enn fornøyd. Men nå føles ting helt anderledes, her sitter jeg med verdens nydeligste lille knøtt, og jeg blir bare mer og mer trist når jeg tenker på at det bare blir med denne ene. Jeg nevnte det for han her om dagen, og han ble helt blek, det var ikke snakk om flere, og nå turte han ikke ha sex med meg, når han visste hvor mye jeg tenkte på en til. Før forsto jeg han, tre barn er mer enn nok, men jeg syntes det er litt egoistisk tenkt, jeg har vonde tanker om at jeg mister denne lille karen en gang, da har jeg ingen å leve videre for, mens han har sine to, vet at jeg ikke skal tenke sånn, men jeg klarer ikke la være Er det noen som har vært i denne situasjonen? Har dere eventuelt fått han på gli etterhvert?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Forstår at du ønsker deg mer enn en,men dere pratet jo om dette på forhånd og han sa jo da at han bare ønsket seg en,noe du godtok og da kan du jo ikke si at han er egoist fordi han ikke vil ha flere. En vet jo aldri,kanskje hvis du ikke sier dirkete hele tiden at du ønsker deg en til,men heller forteller hvor heldige dere er med en lille og etterhvert begynner å fortelle hvor kjekt det måte være for den lille å ha en bror eller søster som bor hos dere fast,kanskje han begynner å tenke anderledes da.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 min mann og jeg har to barn og han vil ikke ha flere, jeg kunne godt tenkt meg flere og er i grunnen veldig lei meg for det. det er like egoistisk av deg og ville ha fler som av han og ikke ville ha flere. jeg forstår jo at du bare har en. men han har tre og tenker helt sikker bl.a. på økonomi også. det rådet jeg kan gi deg er ikke så godt men prøv å kos deg med knøttet ditt, og gjærne hans barn å. prøv å ikke tenke så mye på dette for det vil bare gjøre deg mere trist. vent noen år kansje dere da sammen ser anderledes på det. jeg er klar over at min situasjon er anderledes enn din, jeg har to barn men jeg har altid drømt omfire. det vet jeg at jeg ikke får og håper jo på å få en til så det hvertfall blir tre. men vil han ikke så har jeg ingen rett til å lure han. men han må jo likevel godta at dette er en sorg jeg har på lik linje som din man må tåle at du sørger over å bli nektet flere. off dette ble bare rot det jeg ville si var at jeg forstår deg, men ikke kan hjelpe deg, kansje dere bør ta en samtale og finne tu nøyaktig hvorfor han ikke vil ha fler og hvorfor nøyaktig du vil ha fler. da får dere hvertfall satt ord på hvordan det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå