Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er nettopp kommet inn hit og leser gjennom tråene og ser at folk blir strippet. Lurer på hva det vil si egentli? Skjønner jo at det ikke er snakk om lap-dance-stripping;) Men hvorfor blir man strippet og hva gjør de når de stripper? Er det vondt? Håper noen orker å forklare det for meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tøying av livmor halsen.... Det gjør de når du er på eller etter termin dato sånn ca. Synes personlig at det er j...lig vondt. Jm eller legen kjenner inni deg med fingerene for å se om du er moden (har åpening) Er det det så tre di i noen fingere og tøye/streke hullen for å helpe utvide den.... Dette kan sette i gang fødselen hos noen, det gjør at du blø men bare en dag vanligvis.

Hjalp ikke meg, fikk veldig vondt bare og skal ungå å ha det igjen om jeg kan :-o Dette sagt ikke for å skremme, jeg er bare VELDIG pinglete!!!!! Tåler ikke smerte vet du :-)

Håper det hjalp litt!?

Skrevet

Ok, takk for svar:) Nei det hørtes jo ikke spesielt behagelig ut! Får håpe jeg slipper det da:) Men det er jo veldig greit å vite hva det er:)

Skrevet

Jeg synes ikke det gjør vondt i det hele tatt. Det er bare ubehagelig. Tror det er veldig individuelt hvor vondt det gjør :o)

Skrevet

Jeg er enig med deg vanndame=) ble tøyd på sykehuset på torsdag å selvfølgelig det var ikke godt, men ikke vondt heller.. jeg tenker sånn at vi skal jo gjennom en fødsel å den er nok 10 ganger verre enn dette=) Det var kansje litt å ta i men sånn føler jeg det i alle fall! fikk mens smerter etter på å hele natta men det har gått over nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...