Gjest Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Hei damer :-) Jeg vil gjerne høre hvor lang tid det gikk fra slimproppen løsnet til fødselen var igang, fra de som har erfaring med det. Min gikk i kveld sjø....
Mirakelungen Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Forrige gang gikk den ei uke før fødsel mener jeg å huske, Denne gangen gikk den første gangen i uke 24 og andre gang i uke 31:) Har forsatt ikke fått ungen::::: Obs: proppen kunne visst hope seg opp igjen og det var ingen sikker bevis på at det var en fødsel i sikte.... Nå var ikke min propp blodig da, og jeg tok det gj******g med ro etter at den gikk..... Har forresten tgermin 13juni
Divinity Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Min propp gikk i uke 35. Nå har jeg to dager igjen til termin, og fortsatt ingen baby på meg. Så kan gå laaaang tid
Småbarnstreff Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Da babyen var født begynte jeg å tenke tilbake, og skjønte at det jeg trodde var ekstra masse utflod faktisk var slimproppen som hadde kommet i løpet av et par dager 10-11 dager før. Huff, for en setning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå