sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Sover barna deres gjennom natten? Min er 7mnd og våkner nesten annen hver time.. kan da rugge på senga slik at hun sovner igjen frem til ca 03.00, men da er det stopp. Da blir hun helt hysterisk og må ha pupp for å sovne videre. Hvis ikke hun får..(har prøvd å avvenne) holder hun det gående med grining til morgenen og jeg og mannen må gå med henne halve natta.. gjesp.. er trøtt og sliten av dette. Nå lurer jeg på om det vil være en fordel å gi henne flaske med mme istedenfor pupp før sengetid. Ellers får hun 2 store grøtmåltider, et halvt glass middag og kanskje litt frukt på dagen. Hjelp meg! Er det noen som har gode råd?
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Mini her får siste måltidet kl tolv.. Våkner igjen i 8-9 tiden. Men han får kun mme da. 9 uker
Nicita73 Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Gutten min er nå 7 mnd., gir han siste måltid mme kl 1915, da sover han til 0630, hender jeg må gi han smokken et par ganger gjennom natten, men så fort han får den i munnen sovner han igjen med en gang. Har du prøvd med litt vann? Det funket veldig bra her den første perioden vi avvendte han nattmat, tror han fikk vann i ca tre netter når han våknet, så sov han natten gjennom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå