Gå til innhold

Bare 5 dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

igjen til jeg hopper over på 3 trimester.... endelig. Det nærmer seg sakte men sikkert. Gleder oss så til å få møte det lille nurkrt vårt:) 3d ul på tirsdag også,blir så spennende:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er det man hopper videre, lurer på om jeg burde hoppet på torsdag..Det står at jeg er i min 28 uke nå når jeg logger meg på:)

Skrevet

Da skal du nok over nå. Man hopper til 3 tri 28+1. Heldiggrisen:)

Skrevet

Ok, da gjør jeg det da:) Men du kommer jo om 5 dager, og det er jo ikke sååååå lenge til:)

Skrevet

Neida,går egentlig fort det. men skulle ønske det var august nå da,lengter så etter den lille propellen i magen,hehe. Kommer etter deg snart:)

Skrevet

Ser du har termin en dag før meg...betyr det at det er seks dager til jeg er i 3. trimester? Ifølge BIM er jeg i min 27 svangerskapsuke...og troddedet måtte være 28 fullgåtte uker??? Hmm....

Skrevet

Enig med anonym. Jeg har termin 12 aug og mener jeg skal over til tredje trimester på torsdag - da er jeg 28 fullgåtte uker

Skrevet

Synes egentlig det er noe tull med det at man må vente til man er akkurat 28 fullgåtte uker. Hvis man er 27+3 og føler for å gå over så synes jeg man må få lov til det. Selv hang jeg igjen en stund på 1.trimester fordi jeg følte meg mest hjemme der i uke 13...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...