Gå til innhold

Da er det vel hit jeg skal etterhvert.


Eat sardines and die

Anbefalte innlegg

Vi har nå bestemt oss for adopsjon og jeg forlater assistert befrukting ganske lettet. Jeg må si jeg gruet meg til å prøve mer og er glad for at vi har bestemt oss for å adoptere. Vi har ikke satt i gang noen prosess enda, men det blir etterhvert.

Vi er heldige som kjenner andre som har adoptert som kan gi oss tips og råd.

Spennende tider i møte.......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare tipse dere om adopsjonsforumet til Ønskebarn (tidligere foreningen for ufrivillig barnløse/fub). Dette er et kjempefint diskusjonsforum, med massevis informasjon for kunnskapshungrige adoptanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

Håper du titter her inne også.

Ser du har blitt anbefalt fub-ønskebarn. Det vil fra 1 juni bli en "betalende" side, så jeg håper flere vil komme tilbake hit jeg.... Slik er jeg da..

Må bare gratulere med valg av adopsjon, og har dere startet med å se på forskjellige land??

 

Gleder meg til å høre mere..

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi diskuterer land litt innimellom.

For tiden har vi bare latt det synke litt..............stor avgjørelse vet du.

Mannen har nok tenkt mer på det enn meg, i forhold til om det er land med mye narkotika osv. Vi skal snakke mer om det i helga, så da kan det bli resultater og bevegelse i prosessen relativt fort.

 

Jeg kommer nok til å holde meg her. Jeg gidder ikke betale for å diskutere med andre. På det området er jeg ganske sær. Dessuten har jeg vært registrert på FUB ganske lenge, men aldri syntes noe om layouten på siden. Og med betaling, vil interessen min synke til under hva jeg gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og lykke til med valget. Er selv adoptant, og skal hente prinsessa i Thailand 16 juli. Bruk også ønskebarn sine adopsjonssider. Der er jeg mest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med valget om å adoptere :o)

 

Jeg respekterer at du ikke ønsker å være på ønskebarnforumet, men klarer likevel ikke å la vær å si noe om ønskebarn med tanke på andre som leser her. Jeg er nemlig mye der, og har fått veldig mye ut av det. Har hørt at deler av forumet muligens skal forbeholdes betalende medlemer, men ikke at hele forumet skal bli det? Hm... Men nå er det jo mer liv her også etter hvert, så da vet vi hvor vi treffer likesinnede uansett :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Gratulerer igjen med valg av adopsjon.

Dere har vel hendene fulle av adopsjonsbrojurer, og kan tenke meg frustrasjonen med valg av land osv osv.

Jeg skjønner deg akkurat på betaling.. ikke meningen å lage diskusjon av det. men må bare kommentere det igjen. hele forumet skal kun bli for bet.medlemmer.

Derfor er jeg her mer og mer igjen.. stakk herfra over til fub, nå er jeg på vei tilbake. er mange koselige her også. og så finnes det mange lukkedde adopsjonsgrupper.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok også til å komme helt og fullt over hit dersom hele ØB-forumet blir kun for betalende, så der er vi enige :o) Men jeg har bare hørt diskusjonen om betalende medlemmer når det gjelder dagbøker, ikke for hele forumet. Hvor har du sett/hørt om det? Bare lurer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hørt annet enn at det er snakk om å gjøre dagbøkene tilgjengelige kun for betalende medlemmer, og det er heller ikke satt noen konkret dato for dette (hvor har du 1. juni fra?). Jeg antar at en slik endring vil annonseres i god tid før den eventuelt trer i kraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...