Gjest Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 hva oppevarer/ fryser dere melken i?? vurderer å pumpe meg litt her for begynner å få litt småvondt i puppene liksom.. og snuppa sover.. skal "etter skjema" ikke spise før om 2 timer ca...
Bananikakao'n Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Pumpa rett i flakser, jeg. Kjøpte sånne billigflasker, 5 for 20 kroner og sånne på tilbud. Så var det bare tine de opp og på med tuten=) Ike tok de noe plass heller, var av de små flaskene, 150 ml eller sånn.
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 smart.. har bare en flaske foreløbigt eg da.. en på 250ml.. letter vel litt på trykket om eg pumper så den er full?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Kjøp isbitposer på butikken! Av den typen du kan knyte opp og igjen... for du klarer ikke alltid å fylle en hel komplett pose. Når du da vil bruke noe av morsmelken du har lagt i fryseren, er det bare å ta ut så mange "isbiter" du ønsker! Funker kjempebra hos oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå