Gå til innhold

oppbevaring og frysing av morsmelk????


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva oppevarer/ fryser dere melken i?? vurderer å pumpe meg litt her for begynner å få litt småvondt i puppene liksom.. og snuppa sover.. skal "etter skjema" ikke spise før om 2 timer ca...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pumpa rett i flakser, jeg. Kjøpte sånne billigflasker, 5 for 20 kroner og sånne på tilbud. Så var det bare tine de opp og på med tuten=)

Ike tok de noe plass heller, var av de små flaskene, 150 ml eller sånn.

Skrevet

smart.. har bare en flaske foreløbigt eg da.. en på 250ml.. letter vel litt på trykket om eg pumper så den er full?

Skrevet

Kjøp isbitposer på butikken! :)

Av den typen du kan knyte opp og igjen... for du klarer ikke alltid å fylle en hel komplett pose.

Når du da vil bruke noe av morsmelken du har lagt i fryseren, er det bare å ta ut så mange "isbiter" du ønsker!

Funker kjempebra hos oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...