Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 jeg har et problem her, og håper noen kan hjelpe meg. da jeg våknet i dag, hadde jeg sikkelig vondt i underlivet.. jeg er håven og øm der nede, hele tiden.. har sett med speil, og det ser nesten ut som om at det som egentli skal være inne i vaginaen, har sklidd litt ut, hvis dere skjønner hva jeg mener??? begynte bare med å være litt hoven ved den dingsen der urinen kommer ut, men ser ut til å ha blitt værre.. det er ikke vondt å gå på do, men hele tiden, og spesielt ved berøring. er det noen som vet hva dette kan være eller skyldes???? takker for svar
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Det er jo mulig at det er fremfall av livmor.... men jeg kan ikke vite det for sikkert. Synes uansett du bør kontakte legen din snarest mulig.... såvidt jeg vet ikke "skadelig' for deg uten å være ubehagelig. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 tusen takk... kommer nok til å ringe legen på mandag om ikke alt er tilbake til vanlige.. er ikke noe behagelig, og spesielt kjedeli å ikke fått hatt sex med min kjære.. noen flere forslag??
spirenr 2 er gutt! Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 jeg aner ikke egentlig - men kanskje det er urinveisinfeksjon? Det trenger ikke gjøre vondt ved vannlating.... Ta kontakt med legen din. Lykke til!!!
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 http://helsenett.no/index.php?option=com_personalpage&task=view&id=13&Itemid=66&contentid=1788§ionid=116 En link til deg ;-) Håper det ordner seg for deg da.....
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 kjennes det ut som om det kommer noe ut da?, som om livmora holder på å komme ut? Jeg hadde dte slik, men trente bekkenbunnen, så ble alt bra. MEN det at du har vondt virker mmerkelig. Tror du må få en undersøkelse ja. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 tusen takk for linken.. den var til masse hjelp.. dog litt deprimerende og, om det er tilfelle.. for jeg er 6mnd på vei, og vil jo gjerne føde. men er det tilfelle ser jo det ytterst dårlig ut???? håper det beste da, kanskje det grå over til i morgen. tviler.. er ikke blitt noe bedre mildt sagt..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #8 Skrevet 13. mai 2007 vel, var innom legevakten, og ble ikke stort klokere.. når jeg ser i speilen ser jeg selv jeg er veldig hoven og rød, og det er begynt å svi litt når jeg tisser... men, legen kunne ikke se noe galt vistnok. mente og det ville bli mer og mer ubehageli etterhvert, men så ingen grunn til å gjøre noe mer med det, enten gyn eller noe annet.. så er jeg i grunn like langt.. han bad meg og ringe føden, om jeg ikke følte meg mer trygg etter legebesøket, men på føden bad de meg dra til lege, eller noe.. så, er som sagt like langt... blir litt fortvilet egentli
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 13. mai 2007 #9 Skrevet 13. mai 2007 hm.... det var da kjedelig for deg også. Jeg har igrunnen ingen flere forslag jeg, utenom kanskje å ringe din fastlege, evt vente til neste time hos jordmor, dersom du føler deg usikker på legevakten (jeg har ikke så ekstremt god erfaring med legevakten selv da men det er jo ytterst variabelt det og). Du har nå iaf. blitt undersøkt av en lege nå som ikke så noenting galt og da virker det jo betryggende det. )
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 da fikk jeg endelig grini meg til time hos gyn på en fødeavdeling. og det gikk sånn passe... heldighvis var det ikke no fremfall i livmoren, men utringreiene mine har kolapset og det er ikke noe å få gjort, ikke føre jeg får problemer med å tisse.. kanskje ville det bli værre frem til fødsel og kanskje forsvinne, eller måtte jeg operere etter det. så skal bli noen festlige mnd fremmover med kronisk ubehag i underlivet ja=( takker for hjelpen til dere her inne
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #11 Skrevet 15. mai 2007 det er et innlegg lenger ned ang hoven i underlivet, skal se om jeg finner det og dytte det opp til deg!!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #12 Skrevet 15. mai 2007 har lest det innlegget der... det passer ikke til sånn jeg har det... blitt litt værre i dag. var hos legen igjen.. ei meggete uforsiktig dame, og nå er det blitt 3 ganger så hovent. nå gjør det vondt bare å ligge... tårene triller konstant, for smertene er så ille nå, og jeg begynner å føle meg desperat.... ville gjerne bli sendt til fødeavdelingen der jeg skal føde, for å prate med noen der, bare for min egen trygghetsfølelse, men det kunnejeg bare glemme... ble jo litt skremt av forrige beøk hvor det ble snakk om inngrep etter fødsel. men hu jeg var hos nå, sa hu ikke viste hva det var, men skulle ligge til det ble borte???? og etter hu sjekket meg, har jeg blitt enda værre, og enda mer vondt.. rett og slett fordi hu var uforsiktig... jeg hater leger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå