Gå til innhold

tillab, lille_lupp... vogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere alle disse vognene? Er det bare nye vogner?

Eller går dere for brukte?

Lille_lupp, så du ville kjøpe en på tilbud til 2000,- Hvor er det?

Vi skal kjøpe en ny vogn for å med på ferie, og for å bruke i barnehagen...

Har ikke bestemt oss helt hvordan, men jeg ser for meg at det blir noe alà det vi har i dag. Emmaljunga duo edge. Vi er jo avhengig av den sportsvogndelen da, for soving på dagtid.

Vi skal til syden i sept, da er hun 7 mnd..og vil både ha muligheten for å la hennes sove i vonga, under kalesjem og ha en vogn som ikke rister tulling på dårlig asfaltere veier.. :)

tillab hadde jo så mange vogner at du har kanskje noen gode råd å komme med? Ser for meg at vi må gå for brukt, siden det ALDRI er tilbud på vogner her vi bor... :( Å hvis det er, så koster de fortsatt 3500-4000.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den vogna jeg tenker på nå, er i mai-kampanjen på reflex.no. de leverer til butikker over hele landet tror jeg. det er kombi, så da kan jeg bruke den som sovevogn nå og barnehagevogn senere! liker ikke å kjøpe brukte ting jeg, for da blir jeg aldri fornøyd. kjøpte brukt vogn til 1000kr først, men solgte den tilbake og kjøpte simovogn til 4500kr istede. da vet jeg hva jeg får:)

Skrevet

Åh, vi har jo reflex her i byen og... hvilken vogn er det du snakker om? Er den på nettsiden demmes??

Skrevet

Hei du:)

Jeg så film;)

Jeg kjøper stort sett i Danmark jeg, og da helst på Ønskebørn siden de kontinuerlig har kampanjer. (www.onskeborn.dk)

Der er det også serviceavtale nemlig så de oljer og skrur og alt som skal til, gratis...

Jeg må riktignok innrømme at alle mine er ikke kjøpt, vi arvet en Simo Kombi, som jeg bare har kjøpt litt nye deler til (hjul, trekk og madrass til sportsdelen.)

Men som nyvogn, uansett om den kjøpes utenlands eller hjemme anbefaler jeg Carena Freeride, det er en ren sportsvogn, med stort liggemål, og man kan kjøpe mykbag til dersom man vi ha det. Det er vendbart styre+++

Jeg har betalt 999,- for min, men når den ikke er på tilbud i Norge koster den 1599,- uten mykbag men med fottrekk.

Skrevet

Ønskebørn leverer forresten til Norge, og har ny kampanje hver uke...

Skrevet

Åh tusen takk. Trur sannelig æ ska gå for ei sånn æ og.

Får vel ikke så mye bedre pris på ei brukt vogn, og her vet æ no at æ kan klage hvis æ starte å plages med nåkka...

Takk for tipset.

Skrevet

Lykke til med vognshopping, og ha en god natt dere begge, nok baileys gjør at det er lalle på meg;) Hihi...

Skrevet

bare hyggelig fiona;) hehe, god natt tillab!

Skrevet

Hei tillab.

Ok, da ska æ sannelig gå inn på den ønskebørn og se på..

Kanskje det e nåkka der som friste.

E usikker på om vi ska gå for "full" vogn, eller bare sportsvogn.

Det e no ikke så enkelt det her når man e førstegangs. Lide nesten av litt beslutningsvegring.

Skrevet

hehe samme her! :P mitt argument for kombivogn (til meg selv) er at den kan jeg bruke både nå som hun er liten og senere. 2 fluer i en smekk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...