Gå til innhold

Blomman..slynge/ mei tai o.l


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt ei ringslynge for noen uker siden... Men snuppa er ikke særlig komfortabel i den. Tok det lang tid før du fikk til å bruke den skikkelig?

Eller er bare snuppa mi veldig kravstor etter komfort??

vi har prøvd å bære sånn froskestilling...! Syntes det virket "vondt" for føttene hennes, men det er jo ikke sikkert det er det. Hun hang nå der rolig iallefall en liten stund da.

Men, jeg følte at hun "hellet" over til en side hele tiden, s jeg strammet stoffet ganske mye til slutt.

Hvor lenge kan man bære i disse om gangen da?

Når kan man snu dem med hode framover på disse?

Er mei tai enklere å bære med eller?

Masse spørsmål... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...