Gå til innhold

Hva slags bilstol skal dere ha?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor velger dere som dere gjør?

Jeg har lyst på maxi cosi, mens samboeren min vil ha recardo. De kommer visst like bra ut ved sikkerhetstester.

Vanskelig å velge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har kjøpt en acta graco

Skrevet

vi kjøpte oss en maxi cosi da de var på salg på baby shop. :) tror vi kommer til å være veldig fornøyd med den. :)

Skrevet

heisann, vi har kjøpt oss recaro young profi plus...

Har jo ikke prøvd den ennå siden jeg har termin 2. juni men den kom kjempe bra ut i testen hos Vegvesnet...

 

Skrevet

Vi skal også kjøpe Akta Graco, blant annet pga. basen.

Skrevet

Hvor mye kostet de på baby shop? Er det fortsatt tilbud der?

Skrevet

Vi har kjøpt maxi cosi med base. Dette fordi setet kan brukes rett på understellet på vognen vår.. :)

Skrevet

Vi har all vår forsikring hos If og leier bilstolen derfra. Det er enIzi Sleep. Vi fikk den i går. Virker kjempe fin. Vi har et vennepar som også har den til barnet sitt, som nå er 6 mnd, og de er kjmpefornøyde også :o)

Skrevet

Vi har kjøpt Britax Römer baby safe med isofix base. Vi fikk det billig og det kan klikkes på vognen.

Skrevet

Vi har kjøpt akta greco logen s=) har hørt masse bra om den. fikk gode ods på testene oxo=)

Skrevet

Maxi Cosi har vi :)

Fordi jeg har hørt mye bra om den stolen..

Skrevet

Maxi Cosi! Har det fordi det er lite, lett og kan klikkes på understellet på vognen. Kjøpte det til 999,- på barnas hus. Tror det er fast lavpris der.

Skrevet

vi har JANE bilstol. den fulgte med når vi kjøpte vogna. kan klikkes på understellet.

Skrevet

Maxi Cosi Cabrio her også.. Den er liten og lett å bære med, samtidig som den kan brukes i mange mnd. Lett å feste i bilen, selv uten base. Fint design også :)

Skrevet

Vi har kjøpt akto graco med base..................

 

:)

Skrevet

Samboeren min ville ha recaro sete han også... Det er veldig fint.... Vi har ett til datteren hans fra før av. De er veldig fine....

 

Men nyfødt sete var veldig dyrt syns nå vi da i forhold så vi kjøpte acta craco til 1300,- i stede.

Tror recaro setet koster 2100,-

Men om det ikke står på pengene hadde jeg selv valgt recaro...

 

Skrevet

Vi har kjøpt akta graco fordi den har god sidestøtte, god plass, fempunkts sikkerhetssele god, justerbar liggevinkel og er fin å se på:)

Kjøpte det hos Katty's babyshop i Strømstad til 1300,-

:)

Skrevet

Acta graco logico s. Noen som vet om denne kan festes på TFK twist sin universaladapter??

Skrevet

Vi har et Acta Graco sete som storesøs brukte for 2 år siden, og det skal brukes igjen. var storfornøyd med det:)

Skrevet

Jeg har kjøpt maxi cosi, for den passer til understellet til vognen min, og jeg har hørtveldig mye bra om den... tror jeg blir fornøyd med det:)

Skrevet

Fordi den kan brukes fra nyfødt til 3-4 år. Erfaringen med forrigemann var at han var så stor at han bare kunne bruke de "småsetene" til han var noen få måneder....

Skrevet

Akta Graco Logico S =) Mest pga basen... Kostet 1999,- på Rudo.

Skrevet

Skal leige hos IF. Husker ikke hva det heter..

Skrevet

Her ble det maxi coosi sete!

 

Jeg har også lyst på recaro stol, men kommer IKKE til å kjøpe dette før knøttet er såpass stor at vi ikke trenger å bytte sete så ofte. Det er for dyrt og bytte ut. Man skal også være obs på at noen recarostoler bare passer i biler som det er recaroseter i til vanlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...