Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har ei jente på tre måndeder og hun tar enda ikke puppen uten skjold....Dere andre som har brukt brystskjold - når fikk dere avvent babyene?
Nysgjerrige Nils Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Snuppa mi på 3.5mnd bruker også brystskjold enda. Jeg har prøvd uten, men hun blir så urolig! HS sa at jeg bare kan fortsette siden det virker som at hun får i seg mer enn nok næring!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Min jente får nok også i seg nok næring, hun er god og tjukk;) Men jeg skulle gjerne hatt henne av skjoldet. Det er jo litt pes med kok og vask av de, og jeg pumper meg også en til to ganger for dagen for å holde produksjonen oppe...åsså er det noe med at jeg føler ikke at jeg ammer på årntli...rart, men... Takk for svar, tar gjerne imot fler! HI
Ulvemor75 Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Spørsmål fra en fersking: må man pumpe seg flere ganger om dagen for å holde produksjonen oppe?:-)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 vet i grunn ikke...men hs sa at babyen ikke klarte å tømme brystet like godt med skjold som med bare pupp, og at prod. derfor kunne gå ned. for å forsøke å unngå det så kunne jeg pumpe en gang for dag. HI
Nysgjerrige Nils Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 I begynnelsen pumpet også jeg meg etter at jeg hadde ammet. Det kom imidlertid nesten ingenting, så jeg tror hun greier å tømme brystet selv. Jeg har fått tips om å klippe av skjoldet litt etter litt for å prøve og avvenne henne, men har ikke prøvd selv enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå