♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Nåe begynte du å bruke baby-safe-feederen... Gleder meg sånn til å begynne med den!!!
silhah og emilie Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 sånn ca når hun var 5 mnd..hun suger vellvillig..eelsker den har prøvd pære, mango, eple og druer, hun elsker allt men mango er favoritten..gråter når det blir tomt hehe:p
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2007 Åh, gleder meg til å begynne med den! Hadde ho fått mye annen mat før du begynte med den eller? Julie har jo nettopp starta med grøt ho... Var 4 mnd på onsdag.
silhah og emilie Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 ja vi hadde innført grøt, frukt pure og middag vi da..begynte tidlig etter råd fra hs (hun gulpe såå mye) begynte vel med smaksprøver på grøt da hun var 3,5 mnd:) du kan sikkert prøve om ikke lenge, men prøv med mango eller banan først..de "mildeste" fruktene..men det blir mye kliss da:)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2007 He-he, kliss tåler vi! Gleder meg til neste 17. mai når ho skal få sukkerspinn jeg!!!
silhah og emilie Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 hehe jaaaa..og da kan de sikkert kjøre sånn små karuseller ..der de sitter i en bil eller tog åsså går det saaaakte rundt:)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2007 Ja, som vi gledelig betaler en 100-ings for å se de kjøre et par ganger!!! Ha-ha, for et par år siden hadde jeg tenkt at den 100-ingsen holdt til et par pols på by'n... Tidene forandrer seg gitt :-))) Koost det da!!!
silhah og emilie Skrevet 12. mai 2007 #8 Skrevet 12. mai 2007 hehe ja.. snedig hvor lite som skal til for å glede en mamma:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå