Gå til innhold

Min fødselshistorie!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt startet med at jeg ikke hadde kjent no liv mandagen(7mai),men så sta jeg var så bestemte jeg meg for og vente til kvelden før jeg ringte føde pga at han brukte og våkne da,men kvelden kom og jeg kjente fortsatt ingenting.Ringt føden og fikk beskjed om og komme innover til sjekk.Kom på syke huset kl 22.10 og ble lagt til registering.Den var helt fin min lille gutt sparket ikke.Fikk da et glass med søt safta og da kom et lite spark,ny registering og den var likens.Så kom jm og klemte hardt og styra på med magen og sa nå skal han våkne skal du se,men der tok hun feil.

Så ble det en del venting på legen og når hun kom så sjekket hun om jeg var moden(noe som jeg var)og så strippet hun meg.Kan ikke akkurat si at det var noe godt.

Hadde 3cm åpning.

Ble lagt på regsistering etter et glass med saft igjen,og var eller ikke mye liv der da.Men selve registeringen var fin.

Kl ble 02.30 og jeg og samborn satt og gjespet og ventet på svar fra legen ville gjøre.Så ble det bestemt at jeg skulle legges inn og de skulle starte og sette i gang fødselen neste morgen.

Min sambor dro hjem for og sove litt og vi ble enig om at han skulle komme til kl 09 neste morgen viss ikke noe skjedde før.

Etter han dro kom legen og la to modningstabelter oppi meg og så fikk jeg prøve og sove litt,men det var enklere sakt en gjordt.Ble lagt til registering igjen om 06 tia.Kl 9 kom legen og tok vannet,uff så vondt det var.

Og da kom riene ganske fort etter hverandre,kl 09.30 kom min kjære og da var det fult i gang.Hadde riene og smertene i ryggen.Fikk lysgass og ble massert i korsryggen,prøvde på rispute noe som ikke hjelp meg.Men fikk litt akupunktur i ryggen og det var godt.Ville så gjerne i badekaret men fikk ikke pga at jeg hadde registering på magen av ungen.Følte en trang i og presse og jeg fikk fort mere og mere åpning.

Når kl var 12 var det full åpning og jeg la meg ned på senga og fikk begynne og presse.Og etter en time (nesten) så kom min kjære gutt ut.

Han ble lagt på brystet mitt og både jeg og samboern fellet noen tåren.Gutten er som snytt ut av nesa til faren sin.

Han`s vekt var 3980gr og 51 cm og 35 rundt hodet.

Nå har vi kommet hjem og koser oss masse,han er sikkelig fangbarn,liker seg best i armene våre.

Dere har virkelig noe og glede dere til.Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med gutten!!

Kan tenke meg at dere storkoser dere :o)

Gjett om jeg gleder meg til å møte min lille gutt!!

kan nesten ikke vente...hehe,,,,

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!! Koselig han endelig fikk komme ut ;-)

Kos dere masse som nybakt foreldre.

Skrevet

Gratulere så masse!!:)

Glede meg tell mi prinsessa kjem:)

Skrevet

Gratulerer så mye. Kos dere masse masse i tiden fremover :o)

Skrevet

Spennende å høre historien din Aurora:) Gratulerer så masse og kos dere med barseltid framover!

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten Aurora! Høres ut som en veldig grei fødsel :-)

Skrevet

Gratulerer! Hain va ganske stor din å da! Ser dåkker på 17.mai da kainskje??? ;)

Skrevet

er nok ikke sikkert du ser oss da nei.Min mor skal hjelpe til og min far skal jobbe da så jeg tror ikke vi drar hjem.Men vet no aldri.Kanskje.

Skrevet

Å,jeg fikk nesten tårer i øynene,her! Gratulerer så masse med gutten. Kos dere masse!!!!! :))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...