Gå til innhold

Finnes det noen modne mamser som oxo er bæstmor ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste snuppa mi er 21 , og skal ha sin første i august.. Litt rart når jr her bare er 9 mnd når det skjer!! Og, så er det jo litt rart da.. Men men .. de yngste i familen får jo sikkert veldig god kontakt da, får bare håpe jeg klarer rollen som mormor, og ikke legger meg opp i alt !!

Men, hadde vært såå fint om noen hadde opplevd dette før meg !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har =)

fikk min snupp dagen etter at jeg ble mormor.helt utrolig,veldig morro og enormt rart.hehe

å ja,jeg la meg vel oppi mye.eller,ga gode råd om ting.var jo opp til di om di ville høre på det,eller forsøke andre ting selv.men jeg var mest mormor da.skjemte bort,avlasta,og bare kosa. =)

men jeg mista mitt barnebarn i krybbedød for to mnd side.så jeg fikk bare ha denne gleden i 6mnd.

du kommer helt sikkert til å klare rollen.du kommer til å være så på tuppa,stolt og glad at du sikkert må slites vekk fra barnebarnet =)

gratulerer som snart mormor.gled deg masse.er noe magisk med første barnebarn =)

Skrevet

Tusen takk for svar.. Men så vondt å miste henne!!! Det gjorde noe med meg.. så får huske å kose masse med både jr og kommende snuppa... Ingen vet hva morgendager bringer... Men, joda.. får avlaste og gi de rådene hun vil ha, men er livredd for å engasjere meg for mye. Vel, det går jo somregel bra...

Stor varm klem

Skrevet

Sønnen min fyller 23 i sommer,og han og kona venter førstemann i desember, så det er et stykke igjen,da.

=) Men føler meg bittelitt som bestemor allerede!

Skrevet

Jeg er bestemor til en nydelig gutt på 8mnd,og har selv en attpåklatt på 2år

Skrevet

.. og alt er helt greit liksom ? Klarer ikke helt å få den store bæssmorgleden,men har kanskje nok med morsgleden til lillemann akkurat nå... Men, skjønner at shoppe rosa kanskje er tingen.....

Er jo veldig glad for at jr få en familiekompis da....Men akkurat nå er jeg bare litt redd... bekymret, frustrert... engstelig... jaja... det følger vel med det oxo!

Men alt blir bra ikkesant ?

Skrevet

ja,alt blir bra.jeg gikk gravid sammens med dattern....hadde heller ikke den store følelsen der og da.men den kom snikende,og jeg tok meg i å handle til to hele tiden ;o) kunne ikke gjøre forskjell.

da jeg fikk tlf om at nå var tia inne,så var jeg vel som andre vordende bæssmødre.jeg var på tuppa,og sov nesten ikke...=) å jeg selv ble sendt mårran etter,og møtte mitt aller første barnebarn på sykehuset,liggende på føden,hehe.men da sa det pang,og han stjal hjertet mitt helt og holdent.jeg var fortapt ;o) fikk klompen min noen timer senere,og da hadde jeg to små som jeg var fortapt i.

du skal bare slappe av.alt går fint,og du vil føle deg helt tussete fra første stund.er noe eget med å være mormor.noe spesielt.gled deg,og tenk ikke på at,om,hvis,osv.du kommer til å mase om å være barnevakt.å ungene kommer til å få et spesielt godt forhold.

man skal være engselig,det følger med.(selv kjefte jeg for uforsiktighet,feil mat,lite mat,lite hvile,og mere til...) man er hønemor for sine unger,også når barnebarn kommer ;o)

kos deg i ventetiden.å tenk ikke på alt det andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...