Gå til innhold

Hvem er #modne foreldre#

Anbefalte innlegg

Skrevet

35år,gift,har 5 unger,8mnd til 18år.to gutter,og tre jenter.

er også mormor til en englegutt.han ble nesten 6mnd.ble født dagen før min minste sønn.bor i midt-norge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny liste!

Jeg er 42(herregud...), og mannen min blir snart 38(heldigvis!) - jeg tenkte at hvis jeg tok en som var litt yngre enn meg, ville han vare litt lenger... c",)

Vi har fire jenter sammen på 15 mnd, 4, 6 og 7 år, og bor på Øvre Romerike i Akershus.

Skrevet

Må vel melde meg her. Er 39 år. Har tre gutter på 8 år, 3 år og 6 mnd. Bor i Tromsø.

Skrevet

Hiver meg på her jeg med mine snart 33 år. Har 4 barn i alderen 2,5 år til 13 år. Opprinnelig Vestfolding men bosatt i Hedmark.

Skrevet

Hehehe.. ler som vanlig av Reveenkas oppkomme av festligheter....

Jeg er også fra Øvre Romerike.... har 5 barn...gutter på 18,16,14 og snart 6 år. Ei jente på 19 mnd. Jeg er 38 år og samboern er, i motsetning til Reveenka sin, bare ett år yngre enn meg;=)

Skrevet

38 år,samboer, jente på 15 år og gutt på 7,5 mnd. To bonusbarn på 6 og 8 år. Bor i Bærum

Skrevet

Jeg har vært 41 i ti dager =) Gift med en som er født i 59. Har 6 barn med 21 års mellomrom. (4 gutter (to over 20 og to under 10)og 2 tenåringsjenter)

Bor i USA. Og skal bli farmor til jul ;o)

Skrevet

Heisann! Litt moden mamma her. Blir 32 utpå sommeren. Har samboer som er omtrent like gammel som meg. Sammen har vi en gutt som nettopp har passert året. Er lærer av utdanning, men har nå skiftet beite. Bor i Trøndelag et sted.

Skrevet

42 år, er mamma til tre jenter (17, 11år og 13 mnd) og en gutt (15 år), samboer er 43. Jeg er svensk og han er dansk. Vi har Thyra på 13 mnd sammen.

Skrevet

Jeg er 38 år, samboer på 42 og vi har to barn på 1 og 4.

Skrevet

jeg er 37 år,mannen i huset er 40år og sammen har vi 4 barn mellom 15 og 1 år:))

Skrevet

Heisann.

muligens den største Snik-leseren, her jeg :-)

skriver bare avogtil.....og kanskje litt sjeldnere enn det også innimellom.

Jeg er :38år.Bor alene med mine 4 gutter på 14,13,9og nesten 4.Det går supert.

Har fått mæ kjærest ;) å de e topp de!!

trønder som bor på Fosen ett sted.. (Fosen er da rett over fjorden for Trondheim..)

Skrevet

Jeg er 38 år og mamma til to jenter, 16 år og 2 år. Jeg er gift med pappaen. Problemer med å bli gravid + sykdom er årsaken til den store aldersforskjellen. Hadde jeg kunnet velge hadde jeg hatt flere barn og tettere, men det er jo ikke alt vi rår over selv her i verden. Vi bor nær Haugesund

Skrevet

Hei,

jeg er helt ny her. Har vært aktiv i BIM forum sist.

Jeg er 40 år gammel og har nylig, 18. april født en liten jente. Vi bor i Oslo/Nordstrand.

Jeg lurer på om dere organisere også felles treff i Oslo av og til?

Skrevet

Hei og velkommen hit til oss ;-)

Vi har brukt å ha treff ja, men nå er det så mange som jobber at det blir desverre langt mellom treffene :-/

Men vi har snakket om å ha et treff i Frognerparken bare været er bra nok. Mange av oss har såpass store barn også nå at kafebesøk med unger nesten er uaktuelt ;-)))

Skrevet

Hei, eg er snart 40, tre barn i alderen 10 mnd til 13 år. Bur på vestlandet. Har akkurat vore tilbake i jobb ein periode, og skal no nyte sommaren, før alvoret startar for fullt igjen til hausten. Brumlen har heldigvis fått barnehageplass! Har dibbet veldig lite siste måneden, men forsøker innom å lese avogtil.

Skrevet

Hei, fant dette forumet i kveld og tror at dette er stedet for meg.

Er 44, fikk en gutt 14.4 og har et bonusbarn på 23 fra før. Vi bor i Bærum.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det er så mange nye her... så jeg dytter denne, jeg :)

Skrevet

Hei,

får vel skrive her jeg også da, for tror jeg kommer til å henge litt her det neste året :) Jeg fylte nettopp 42, bor i Vestfold, har ei jente på 20 og ei som kom nå 2.juni, gubben min er pappa til begge.

Skrevet

Hei !

Jeg er 36 - 37 til høsten ;O) har en datter på 3 år og tenker på å prøve oss på nr 2 i løpet av dette året !

Bor i Bærum

Skrevet

Jeg har rukket å bli 35.....hjelper ikke å snu tallet lengre.....

Har tre jenter på 13år, 9 år og 7 mnd. Det siste snella er med en annen pappa..... Vi bor på Ringerike.

Skrevet

Heia:-)

Er også ganske ny her. Er 39 år og mamma til to flotte jenter. Ei er 11 år og minsten er 10 mnd. Samboer med en kjekk, litt yngre mann:-). Bor i Haugesund.

Skrevet

Ja, her var presentasjonen jeg letet etter.... Så fint:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Da kopierer jeg det jeg skrev på forrige tråd om dette ;)

Hei,

får vel skrive her jeg også da, for tror jeg kommer til å henge litt her det neste året :) Jeg fylte nettopp 42, bor i Vestfold, har ei jente på 20 og ei som kom nå 2.juni, gubben min er pappa til begge.

Skrevet

Hei

Moden mamma fra hedemarken her. Fylte 40 i juni og er alene med mine 2.

Eldste er en gutt på 17 år og minste er ei lita jente på 22 mnd.

Hadde vært gøy å bli kjent med noen i Hedmark og Oppland, for kjenner ikke så mange modne foreldre. Dessuten er det få i min omgangskrets som har små barn lenger.

Blir gjerne kjent med folk fra litt lenger unna også da. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...