Gå til innhold

noen som har erfaring med vannkopper?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita tulle på ei uke, nå har storesøsra fått vannkopper.

Kjenner jeg er litt bekymra for at den lille skal få det. Er det noer nom har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min venninnes sønn fikk det når han var tre måneder, og da sa legen at jo tidligere, jo bedre. Men EN uke er jo innmari tidlig da. Ring og hør med legevakta for sikkerhets skyld kanskje!!

Skrevet

He-he, på tide å bytte nick...regner med du ikke er fødeklar IGJEN!!??

Skrevet

Så det nå...:) har bytta:)

Skrevet

Ammer du? i så fall er det sannsynlig at babyen er beskytta gjennom antistoffer du har, enten fra å ha hatt det selv eller av å bli utsatt for smitte fra den eldre ungen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...