Gå til innhold

Nybakte bestemødre......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor er helt hysterisk med sønnen min føler jeg. Alt handler om å kle på mest mulig, det er full krise hvis det er trekk i huset eller lua ikke sitter godt nok over ørene. Jeg prøver å fortelle at det faktisk er jeg som er mamma'n og kjenner lille gutten min ganske bra, og han har ikke vært syk en eneste dag ennå!

Jeg vet at hun vil det beste, men det er faktisk irriterende når hun overtar hele morsrollen til tider :(

Er ALLE bestemødre slik eller....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja..sorry, ALLE..det gir seg når de får 3-4 stk ser det ut til...Min bestemor er hvertfall ikke like kjip og blandesegete som svigermor og mamma...

Skrevet

Mamma er heldigvis ikke så ille! Ikke svigermor heller! De stoler vel på at jeg gjør det som er best for min unge da =)

Skrevet

Husk å vask ansiktet hans da... Oi, vær forsiktig, hold han godt, nie nei, du må ha et teppe rundt han.. Oi, skal han ha mat igjen? Når skal han sove nå da? Vet ikke???? Og mat, når han vil????

Ta på lue da. Han MÅ ha vinddress. Du kan ikke kjøpe den størrelsen. Sånn må du bære han...

Jeg blir gaaal. Dette er andremann, og jeg er 37 år !!!

Skrevet

Nei - alle er ikke slik! Hverken min mor eller svigermor er slik i det hele tatt med noen av barna våre. Det har helt sikkert brent på tunga av og til, så jeg synes de har vært flinke til å la oss styre ting selv. Hvis jeg er så heldig å bli bestemor en gang håper jeg at jeg greier det selv - kan nesten kjenne hvor fristende det må være å mene for mye og gi for mye gode råd. Tror måten en sier ting på har mye å si - og at en gir rom for en åpen meningsutveksling.

Skrevet

Moren min er ikke sånn og det er jeg veldig glad for. Hun er mere som meg litt avslappet liksom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...