fiona71*2pp Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Helt plutselig er snuppa begynt med vill skriking nede i vogna. Det går til tider bra i starten av trille turen, for da sovner hun etterhvert. Men det er kanskje for en halvtime,eller en time. Så våkner hun...og DA er det leven! Nytter ikke trille vidre, legge ned skjermen eller noe. Gråter så hele pia rister. Nå sist ble jeg så fortvilt, for vi var ute å lette etter noe greier på sentret her, at jeg tok ryggen på vogna og satte den opp på laveste nivå. La så ett helseteppe under ryggen på henne, og heiste henne opp! Antagelig ikke riktig etter boka, og hun er vel for liten, 12 uker den 15. Men gjett om hun var fornøyd. Satt der å smilte,så seg rundt, og lekte med hendene sine... Huff. Noen tips om va vi kan gjøre. Hun vil bare opp opp opp hele tiden. Ligging er sterkt oppskrytt i hennes verden ..
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Vår Julie er og sånn, vært sånn siden ho ble født. Å ligge i vogna er oppskrytt når ikke ho er trøtt. Kjøp Baby-bjørn, eller en annen bæresele og sett ho i den. Julie stortrives! Men pass deg for gamle damer på kjøpesenter, he-he, se tråden min lenger nede om babyer og shopping! Jeg har med selen når vi triller tur, og setter ho i selen når hjo våkner. Går så fint så!
rahi Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Har også med babybjørn-sele så han får komme opp av vogna og titte på verden når han våkner
Blomman Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 bæring ;-) gå på tettinntil og finn ut hvilket bæretøy som kan passe dere ;-) selv har jeg fjummsi ringslynge - EllaRoo bæresjal - og en hjemmesydd Mei Tai
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 Jeg gikk til anskaffelse av en bytrille jeg, nesten som dypvogn, men at ryggen kunne heves bittelitt, og siden hun var så liten ble hun ikke sittende, men hele tuppa lå skrått liksom, hvis du skjønner... Og da fikk hun titte og kose seg uten noen belastning på ryggen:)
fiona71*2pp Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2007 Ja vi har ei emmaljunga duo edge no.Ho lå/satt mye på skrått da æ setta ho. Det va jo to trinn på den rygg greia, å når æ da la ett pledd bak så så det ut som om ho satt/lå sånn som når man legg dæm på pute i sofa.. Men huff... vet altså ikke. Ho blei no veldi fornøyd da. Har ei ringslynge... men den trur æ ho følte sæ usikker i, eller så gjor æ det feil...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå