Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Ja, dag 2 av "alene hjemme" er over. Mia fikk jo vondt i magen, jeg løp inn på badet og frem med termometeret, hun presset som bare det og til slutt kommer den samme harde illeluktende sviskebæsjen tilbake. Plutselig sa det popp, og den mørkegrønne seige saken ble erstattet av et skudd av lys flytende guffe, som jeg da fikk over hele meg og badegulvet. To ganger skjedde det, hurra for lille Mia som får det ut hehe. Jeg lo av lettelse, hun tørket sine tårer og så sjokkert ut. Så tok vi et bad og hun satt i badestolen sin og for første gang plasket med armer og bein, hun frydet seg over vannet som sprutet over hele badet. Så moro :-) Så jentene kan kose seg uten pappa ja ;-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 SÅ BRA! HURRA FOR MIA!!!!!!!!!!!!!!! Vi har jentekveld i kveld, pappa`n har løpt holmenkollstaffetten og skulle drikke etterpå. Hun har vært det sjarmtrollet i hele kveld, herming er det store nå...rrrrrrrrrrrrrr ( lyden) og la la.... Hun er ganske flin syns jeg c";) Badestol er forresten en fantastis oppfinnelse! kos dere, så håper vi det har løsnet litt for Mia nå. Klem
Bellen^2 Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Hey! Det fikk du jo nesten spa dagen for dere jentene. Kanskje ikke helt sånn du hadde tenkt deg, men den siste delen hørtes jo kos ut. Siden dette er en sån bærsje tråd, så benytter jeg anledningen til å sladre litt på Sebastian. Han hadde ikke bærsjet på to dagen, så nå synes han vel det var på tide. Han slipper en liten en i bleia, nok til at mamma får færten av den og iler til for så skifte bleie. Mens han da ligger bleieløs på stellebordet benytter han anledningen til å klemme ut den ladningen. Det bare tøyt ut av ungen! Endte med at Øivind måtte komme og hjelpe til med å holde beina hans i ro, de gikk jo som propeller rett over den møkkadammen. Både Sebastian og jeg fikk oss en kveldsdusj. Møkkaunge, hehe:)
Millapril Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Så flott at det ordner seg for dere mens dere er alene hjemme. Det er jo koselig å ha noe å fortelle pappa'n når han kommer hjem. Håper virkelig hun kommer i gjenge med avføring igjen. Her hos oss har det vært avføring hver mandag en stund nå...Skal sjekke med lege til uken om dette er ok. Tror ikke vesla har vondt, men begynner å bli litt bekymret...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 så kjempebra at Mia begynner å få litt dreis på bæsjingen sin:-) Håper den supre utviklingen fortsetter :-) Og så deilig med et bad sammen også, høres kjempekoselig ut. Her har også hjemmealene dagen/natta gått over all forventning. På fredagen så hylskreik Camilla fra halv fem til halv tolv på kvelden, jeg og David var selvsagt frynsete så det holdt. Man kan trygt si at jeg hadde megadårlig selvtillit når han dro lørdag morgen. Men hun har vært som en engel!! Ikke noe vondt og bare helt herlig. Så nå koser vi oss og venter på at pappa skal komme hjem :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Hei, Så flott at det kom ut for lille Mia. Tenker mor var stolt ja. Her er mor sliten etter bryllupsfest i går kveld og lite søvn. Så i kveld har jeg tenkt meg i seng samtidig med Mathilde. Så får jeg forhåpentligvis litt søvn. Hun er super flink om dagen og sover i snitt 6 timer hver natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå