jordbærsjokolade Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Hun har snudd seg med hodet ned men har ikke festet seg, kan hun snu seg til sete/tverrleie nå eller er det for liten plass til det? Ble så glad da jordmor sa hun lå med hodet ned, men glemte å spørre om hun kunne snu seg igjen!
Februarnurk Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Da er det visst sjeldent at de snur på seg igjen. Men det er vel ingen regel uten unntak. LYkke til
Divinity Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 når hodet ikke er festet kan de snu seg igjen ja.. Min søster låg tre dager med rier, plutselig snudde småen seg rundt i seteleie. Så det endte med ks..
minime<3 in belly Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Alt kan skje, men sjansen for at han snur seg er liten syns nå jeg. Gutten min har snudd seg med hodet ned allerede og jeg er bare i uke 32 straks... Hodet var bevegelig men begynnende festet...
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Jepp det kan snu seg! Spesielt om du har fått barn før, for da låser ikke hodet seg så lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå