Love my kidz Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Sånn rent teoretisk sett er du i 3.trimester fra mors uke 29, dvs 28 fullgåtte uker. Men vil ønske deg velkommen jeg, er da ikke så nøye dette. Var selv litt innom forumet litt før tiden, for på slutten av 2.tri så er man lei og ønsker nye impulser. Kos deg her inne du =)
babylove :) Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2007 æ va 27 + 6 i går..ka e æ da ??? æ e helt falt ut av d her.hjelp
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Da e du 28+0 i dag. Da begynner du (iflg. bim regninga) på din 29. uke. (Iflg. "alle andres" regning er du da 28 uker på veg.) Uansett, du skal inn hit nå, og er hjertelig velkommen!
Mirakelungen Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Velkommen skal du være:) KOselig at det stadig kommer nye, det er bare tegn på at vi andre nærmer oss enda et skritt målet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå