katty Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Min datter fyller 1 år neste uke. Hva skal hun ønske seg? Har tenkt litt på Little People.serien.. Flere gode forslag?
Thea og Erle Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Har tenkt å kjøpe ett dukkehus i tre fra sprell. Finnes på sprell.no. Der er det forøvrig masse andre fine ting også. Tenkte slik at det var greit med noe hun også kan ha senere siden hun sikker får så mye annet å pakke opp samt hun har jo ikke den store opplevelsen av det ennå.
Stratos med 3 barn Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Vi skal ønske oss dette ihvertfall til gutten vår: - Ny skinnpose (han har bare sånn kort, trenger lang) - Tripp trapp stol (har bare ikea stol og den blir vel snart for liten) - Parkdresser og andre klær han trenger i bhg En stund til han blir 1 år da, så dette er hva jeg har kommet på så langt. Dyre ting, men han er veldig bortskjemt av besteforeldre
vårspiren Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Dette er hva vi har satt opp på ønskelisten til Linneas 1-års dag: bankebrett fra Brio byggeklosser i tre parkdress for tidlig høst (str. 80) bøtte og spade badering med "bunn" i pekebøker cder med barnemusikk puslespill i tre med knotter på brikkene hånddukker til å bruke i dukke-teater stableklosser i papp matboks og drikkeflaske barnehagesekk (812 Nordkapp jr. fra Bergans - rød eller rosa) smekker sommertøy str. 80 maleforkle fingermaling andre ting som man kan ønske seg: sykkelsete trehjulssykkel bæremeis putteboks gå-vogn gyngesau dukke tromme zylofon gavekort hos fotograf liten cd-spiller til barnerommet brio togbane ny bilstol (fra 9-18 kg.) sengetøy ja, det var det jeg kunne komme på i farta. håper du fikk litt ideer hvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå