Gjest Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 gullet mitt på 1mnd har vært så urolig i dag... griner å sutrer og skal bare ha mat(selv om hun har spist enormt mye allerede) hun er kjempe varm i pannen, men kald på hendene(hadde ikke feber - 36.6).. noen som har erfaring med lignende og vet ka dt kan være?? virker som hun har vondt i magen eller sliter med å bæsje eller noe... krøker seg hvertfall sammen a v og til og setter i et hyl... noen som har råd ang baby md vondt i magen?? noe spesielt som hjelper?? tuusen takk for svar, vist noen gidder... klem
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Du kan jo prøve malt ekstrakt. Den inneholder ett eller annen midel som hjelper mot hard mage. Ta bitte litte grann i en teskje og prøv. Ellers så ville jeg ha dratt til apoteket på søndag og spurt om råd eller ringt til legen. Tror ikke det er noe galt med han, men du kan jo prøve. Har prøvd på min da han pleier og ha hard mage, så gir jeg han litt maltekstrakt i 2-3 dager også er avføringen hans bra igjen.... Kankje det er noe du har spist også???
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 hun bæsjer vel egentlig som normalt... er bløtt hvertfall.. hehe.. nja eg har spist fløtegratinerte poteter i går og forgårs,, kan jo hende hun ikke tåler dt,.? men går dt an at de spiser for mye liksom?? er av og til hun sutter i 1 time vist eg gir hun lov.. nekter å slippe puppen liksom.. hehe.. hun gulper og spyr mye for tiden..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 He,he,he det gjorde min også. Han ville bare være i puppen hele tiden da han var liten. Og han gulpet endel også som sånn din, men jeg tror det er fordi de har fått for mye melk, men det kommer jo ut igjen gjennom tiss. Så det kan hende at hun blir "over spist" at hun har litt vondt i magen. Vi får jo litt vondt i magen også hvis vi spiser for mye... Kankje hun ikke er sulten hvis du har gitt henne nok melk, men at hun har lyst på den kosen??? At det er derfor hun sutrer i en time... Prøv deg frem og lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Kanskje hun har økedøgn. Da spiser de konstant. Om du skal kjenne om en baby er varm så kjenn i nakken. Ikke alltid så lett å skjønne seg på disse små:-)
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 ja tror hun har økedøgn eller noe.. og at hun har spist for mye.. hun kan være skikkelig glupsk innimellom..hehe.. eg får prøve å kontrollere spisingen litt mer å se om det hjelper tusen takk for svarene.. nej er ikke så lett å vite hva de vil disse små..hvertfall ikke når eg ikke har så stor erfaring heller.. hehe..
kromis Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 Har hun økedøgn er det bare å la henne spise det hun orker, men ta henne vekk fra puppen for å få henne til å rape. Dette hjelper på magevondt. Jeg har latt lillegutt spise det han orker selv om han gulper mye og bæsjer endel. Synes faktisk det å la han spise har hjulpet på magevondten, men det er min erfaring!
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 13. mai 2007 #8 Skrevet 13. mai 2007 Når lillegull her hadde mageknip som lita hjalp det ofte med litt sukkervann, kanskje det er noe å prøve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå