Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hørt om noe som heter 3 måneders kolikk, hvor babyen får kolikk når han blir 3 måneder????

Gutten min har nemlig blitt helt hysterisk på kveldene i det siste. Han har alltid hatt mye luft i magen (hørt det rumle mye og fiser mye), men har aldri vist noe tegn til å ha vondt. Før nå når han ble 3 måneder....

Har vært bortskjemt med rolig unge, så dette er jo fælt for meg, selv om det bare er noen timer om kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er den "vanlige" kolikken som heter 3mnd kolikk da den varer fra 0-3mnd. Uten å være for påståelig på det så mener jeg det;) Rett meg noen om det er feil..

Hvorfor han plutselig har blitt hysterisk nå det vet jeg ikke. Kan det være noe du har spist?

Om han plages av mageknip så kan du prøve sukkervann å se om det hjelper. Tar ofte bort smertene hos de små.

Skrevet

Det var det jeg mente jeg også!! at den skulle være ferdig når de er 3 måneder altså=)

Men jeg spiser det samme nå som jeg alltid har gjort, og tidligere har han ikke reagert på noe så vidt jeg vet. Så det er ikke helt godt å vite....

Ja nå har jeg laget sukkervann som jeg har ståendes i kjøleskapet.=) Vet noen forresten hvor lenge det kan stå i kjøleskapet???

Skrevet

Stemmer at kolikk er 0-3 mnd. Sukkervann kan stå i et døgn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...