Gå til innhold

hvor gammel er gullet, og hvilken str bruker de i klær nå?


m@rie82

Anbefalte innlegg

tenkte det kunne være gøy å se... :)

 

matilde er 8 uker i morgen og bruker nå str 62. hun bruker noen klær i str 56, men de er store i størrelsen. :) str 50 brukte hun bare den første uken etter fødselen...

hva med dere? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her bruker vi str 56 (de er akkurat passe nå) og 62 (de er litt store, men det går helt fint). Hun er litt lang vil jeg tro, alle sier i hvertfall det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa er 6 veker og brukar str 50... gjekk litt ned i vekt men reknar med at vi snart går over til str 56.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten her bruker mest str 62 og han blir 8 uker på torsdag. I bukser kan han fint bruke 56, men han har så lang overkropp så vi må ha 62 i bodyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten her var 7 uker i går, og bruker mest str 62,men enda litt i str. 56,men har begynt å legge vekk i fra den str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 uker og bruker både 56 og 62, er liksom litt i mellom to str. Har bukser i 56 som er for store enda, mens mye av mexx klærne i str 62 begynner å bli litt små.. Veldig forskjell på klærne synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille gull er 9 uker og bruker mest klær i str 56, men er ikke veldig lenge til vi begynner med klær i str 62.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 12 uker og bruker nå for det meste str 68. Han er veldig stor da, 64cm lang og veier 7110g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knerten min blir 8 uker i morgen. Han bruker str 62 for det meste, men må snart opp i str 68 i bodyer og pysjer. Bunaden hans i 68 var akkurat passelig på 17 mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorola er 11 uker og bruker størrelse 62. Det har han gjort en stund nå. Mannen målte han her hjemme en da og fant ut at han nå var ca 64-65 cm, så vi må nok snart over til størrelse 68 regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go`gutten min bruker str.56-62. Kommer annpå hvor klærne er kjøpt. Bukser er vel helst str. 56, men bodyer,gensre er begge deler. Han er nå 10 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

3 mnd. i dag og bruker 74 i bodyer.

 

STOOR JA!

 

Spent på hva målene viser når vi ska ta sprøyte til uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...