Gå til innhold

Ville dere takket ja til brukte tåteflasker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra folk dere kjenner godt selvsagt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, men jeg ville kjøpt nye tåtesmokker.

Skrevet

koker bare flaskene først og kjøper nye smokker

Skrevet

eg har gjort det, men kjøpte egne flaske-smokker til.

Skrevet

Jepp,men ville også ha byttet ut smokkene.

Så lenge du koker dem,så er de jo rene,og da er det bortkastede penger å kjøpe nytt..

Skrevet

Jeg har takka nei til det tilbudet jeg da..... Litt sær ja :)

Skrevet

Absolutt.

Vi fikk mange flasker fra svigerinna mi - mye penger spart. Trengte bare kjøpe nye smokker til flaskene.

Skrevet

Da er vel jeg sær oxo da... hehe... jeg hadde kjøpt nye. Men det er sikkert fordi jeg er førstegangs, og har villet kjøpe alt nytt.

Skrevet

Jeg har ikke noe i mot at Nikolai verken låner eller låner bort flasker o.l. ,men jeg vil kjøpe nytt til han. Men det er nok fordi jeg syns at det er morsomt med nye ting som jeg får velge selv, ikke pga. hygieniske årsaker.

Skrevet

jeg har tatt imot for høflighets skyld, men ikke brukt de..:Ikke fordi jeg mener det er noe i veien for det, men fordi jeg liker å kjøpe sånne ting selv.

Skrevet

Næh, ville nok kjøpt nye... Så dyre er de ikke. :)

Skrevet

Gjenbruk er jo greit for miljøets skyld også......

Ikke nødvendig å ha alt nytt heller.

Skrevet

Kommer vel litt an på hva slags flasker det er tror jeg. Er det vanlige avent flasker som koster 30kr på butikken hadde jeg nok takket nei. Hadde det vært snakk om dyrere flasker,feks Dr.Brown's (100kr stk) Hadde jeg takket ja og heller bare kjøpt nye flaske smokker :)

Skrevet

Jeg fikk endel tåteflasker fra en venninne som ikke skal ha flere barn. Jeg syns det er helt greit, bare å vaske de godt og koke de før bruk.

Men kan si meg enig i at det er lurt å kjøpe nye flaskesmokker, for de bør jo byttes en gang i mnd uansett har jeg hørt...de blir "slappe" etterhvert, av bruk, vasking og koking.

Skrevet

byttes en gang i mnd??? Hvorfor i all verden skal de det??? Trenger jo ikke byttes hvis de ikke er "slitte". De eldste flaskesmokkene våre er ca 3 1/2 måned, og er like fine som de var som nye, de. Ser ikke forskjell på de og de nyeste. Så jeg har ikke tenkt å bytte de enda...

Leve bruk-og-kast-samfunnet vi lever i....

Skrevet

Gjelder dette pompeflasker også???

Skrevet

dere er rare....

ikke rart det blir mye søppel!

Hvis dere er på besøk til noen, forlanger dere å drikke av helt nye glass?... Det må være mye verre, de er jo ikke kokt...

Her brukes alt som kan arves til neste, og ikke fordi vi har dårlig råd, men fordi det er bare TULL å kjøpe nytt når ting er fullt brukbare.

Skrevet

Når du skriver alt som skal arves til neste, forstår jeg deg dit henn at du vil bruke de samme tåteflaskene på barn nr 2 som nr 1. For meg blir det noe helt annet! At mine unger arver av hverandre er ok, men ja da er jeg vel rar da for jeg vil ikke arve av andre :)

Skrevet

spiller da ikke noe rolle om det er din eller noen andre sine barn! Et barn er jo et barn...

Skrevet

ikke det samme for meg!

Skrevet

Ikke for meg heller. Og anonym, du burde ikke bli sinna fordi folk ikke vil mate ungene sine fra gamle, ripete slitte flasker. Det finnes ting i verden som er litt viktigere som du kan bruke all denne ekstra energien din på. Eks hvorfor så mange velger GUL bil, eller foretrekker Gilde leverpostei framfor stabburets gule bokser....

Skrevet

Enig med deg stratos. Det er ikke det samme og arve fra søsken som og arve fra andre. Hvertfall ikke når det gjelder sånne ting. =o)

Men det er jo i mine øyne da. =o)

Skrevet

jeg ville ikke gjort det. =) men nå er det meg =)

Skrevet

å tenke litt miljø er faktisk viktigere enn farge på bil....

(forresten har jeg rød bil og foretrekker grov leverpostei)

Skrevet

Jeg ville kjøpt nye,men mener ikke det er galt og ta i mot brukte,men flaskene er ikke så dyre at jeg ikke kan kjøpe nye,liker og ha mitt eget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...