Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på å bli gal.. sønnen min nekter å sove i sengen sin bare gråter å gråter. kan holde på i flere timer. hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må rett og slett legge meg sammen med min sønn, han får pupp, vi roer den helt ned, tar vekk uroen, ligger å koser. Tar gjerne nesten en time, men da sovner han trygt og godt, og vi får en rolig kveld. Alternativet hadde vært pupp i stua, duppet litt av - vil bare være på fanget, skriker (fordi han egentlig er trøtt- legges han i sengen er det også bare gråt. Min lille er bare 3 mnd. Vet jeg må endre disse rutinene etterhvert, er ikke holdbart å måtte ligge sammen med han en time hver kveld, men gjør det nå, han geåter helt hysterisk ellers...og det er han for liten til

Skrevet

uff jeg blir også gal snart;P må amme i søvn hver kveld i senga vår. og hun våkner opp til flere ganger i løpet av kvelden og jeg må inn med puppen igjen. når vi legger oss, løfter vi henne over i senga si. jeg må vel også endre disse rutinene snart, gruer meg skikkelig.

Skrevet

Huff, våres nurk har og hatt noen kvelder der natteroen ikke har vært til stede. Hun er 3 mnd nå den 15. Veldig rart for oss som har vært litt bortskjemt på stille kvelder, og gode rutiner. plutselig en dag var alt over!

Vi pupper, og koser, tar henne så inn i seng, og der starter gråtingen. Helt hysterisk med engang, og hun ser nesten livredd ut. Får så vondt i meg. Vi har bare tatt henne ut litt til, puppet litt mer, pusket i håret, og snakket rolig til henne. Når vi da har bært henne inn så legger hun seg.

Nå skal det sies at etter ett tips her inne fra, har vi lagt to bøker under føttene på senga under hodeenden. Vet ikke om det er det som hjalp her. Men i kveld la hun seg uten noe problem. Får nå se framover hvordan det går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...