Gå til innhold

Trekant-sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å ha trekant med sambo og ei annen jente,men usikker på hvordan gå frem? Noen med erfaring? fortell gjerne detaljert,deilig å lese om!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann..

jeg har hatt sex med sambo og ei venninne..

dette skjedde for et par år siden og vi gjentok det et par ganger...

dette er fortsatt noe som tenner meg veldig og jeg tenker på og drømmer om iblandt...

skjedde bare når vi hadde vært på fest..

begynte som regel med at vi ble litt beruset og at vi jentene danset tett og små kysset litt..hun venninna mi er ganske liten ig har sinnsykt delige store bryster med små brystvorter...

etterhvert så begynte vi å kline skikkelig og tafse litt på hverandre..

vi kledde av hverandre på overkroppen og småkysset og kjente på hverandre...det er utolig deilig å slikke på brystene hennes..de er så faste og runde(naturlige)...vi gnei oss litt mot hverandre..

sambo hadde vel sitti å sett på oss en stund og kom å begynte å kjæle med oss..vi klina alle tre der vi stod på gulvet...kjente på kuken hans at han likte det han så...

vi la oss ned på gulvet og vi jentene kledde av hverandere..begge var nybarberte og rimelig våte..jeg slikket først musa hennes og så slikket hun meg....mens hun gjorde det så hadde sambo kledd av seg...jeg lå der å nøt å få en omgang sa han stelte seg bak henne og begynte å kjøre kuken sakte inn og ut...venninna mi likte det som skjedde og jeg reiste meg opp å slikket henne på brystene...han knullet henne hardere og hardere til hun kom....så var det min tur...vi knullet til vi kom begge to....

dette ble litt rotete men...delig var det uansett....

• 2 uker senere...
Skrevet

takk for svar,hørtes deilig ut ja...Vil også få dette til,hehe,jeg får vel dra han med på byen snart =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...