Gå til innhold

Onsdag 23.mai - kl 13:00 ERA


Gjest_1001

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer hvis jeg får starta bilen innen den tiden. Det er noen som lot lyset stå på inni bilen før mannen reiste bort...... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som for eksempel du?

 

Hehe... Har du ikke noen nedoverbakker du kan trille bilen i?

 

Det du bør gjøre er å trille den i en nedoverbakke og når du får start på bilen bør du kjøre den i MINST 1 time for å få ladet opp batteriet litt igjen, slik at dte er mulig å få start på den neste gang ;-) ¨

 

Been there done that!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var igrunn et felles prosjekt å glemme den lampa, he he. Måtte skje en gang det også.

Nei får ikke trillet den i nedoverbakke, men jobber med saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja kom gjerne så blir ikke jeg den eneste som er født på 70tallet sammen med disse småjentene, he he..

 

Mamman til Håvard

Jeg fikk startet bilen, joho.

Men naboene må tro det har klikket for meg siden jeg satte på motorvarmeren når det var stekende sol og blå himmel, ha ha ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng deg med Myntebo, alltid kjekt med nye folk vettu.

 

Bare pass opp man blir fort avhengig ;-)

Jeg tror jeg har vært på nesten alle treffene som er satt opp siden jeg møtte opp på mitt første treff. Hehe...

 

Synes jo det er litt vemodig at snart så må jeg sikkert begynne å jobbe dagtid og ikke kan gå på treff lenger *snufs*

 

 

Intensity:

Ha, ja, tenker nok de hevet noen øyenbryn :P Var sikkert noen mannfolk som gikk og lo for seg selv tenker jeg. Hehe, kvinnfolk er jo ikke akkurat kjent for å være de skarpeste når det kommer til biler :P

 

Apropos bil. Så må jeg skifte til sommerdekk en av dagene. *fnis* bare synd at jeg har sagt at jeg skal gjøre det selv i år, for jeg har virkelig ikke lyst allikevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,,, Kanskje det. Har fys time den dagen, så har jo bilen uansett ;)

 

Vi er med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, skal du skifte dekk selv? Med egen muskelkraft eller kjøre bilen selv til en som gjør det for deg???? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skifte selv.

 

Skru av mutter for mutter med "rå" muskelkraft... (om det er mutre som er der da :P)

Jekke bilen oppe og ned selv.

Stå bøyd sånn at 10 cm rumpesprekk vises.

Og feste dekkene selv.....

 

 

 

 

 

 

.... og så skal jeg bytte bil med min samboer :P hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelp, du har min fulle beundring.........ikke for rumpesprekken da, men for at du gidder, hehe.

Kan hjulskifte i teorien, men har aldri tenkt å gjøre det. Med mine ikke eksisterende muskler så regner jeg dessutten med at jeg ikke hadde klart å få løs boltene heller.......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. lenge siden nå.. mulig vi kommer en tur. blir nok siste kafe treff på mæ da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan være jeg og får vært med denne gangen..;) kan være jeg har fri..må bare høre når jeg skal jobbe neste uke i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke med likevel. Kom på at jeg har fys time kl. 13.30.

 

Får bli en annen gang da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..

 

får ikke blitt med på onsdag, men ser det skal være nytt treff 4. juni, satser heller på det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dessverre stå over....igjen.

Lillegutt har magevirus og har kastet opp i 6 dager nå, så tviler på at det ikke skjer i morgen også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. vi kan ikke komme allikavel. Mia er begynt i barnehagen, så vi holder på med tilvenningen nu..huff. har så lyst te å treffe dere igjen. nytt treff neste uke? hilsn cam og mia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...