Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en brystpumpe, men er helt grønn på dette området..Noen som har noen anbefalinger, om hva jeg bør/bør ikke kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bare trenger den til pumpe en gang i blandt er Avent sin mauelle et godt kjøp.

Om du derimot kommer til å pumpe mye og ofte vil jeg anbefale deg Medela mini Electric Plus, som er en dobbel elektrisk pumpe, stillegående og komfertabel.

Jeg hadde begge sist, var fornøyd med Avent sin til jeg fikk senebetennelse av å pumpe (jeg 'full pumpet' i 10 uker siden Lillegutt ikke ville ha puppen).

Da senebetennelsen kom kjøpte jeg den fra Medela, og den var en drøm.

Jeg har lånt den bort, og senere solgt den, har fått positive tilbakemeldinger i fra de begge.

Denne gangen tenker jeg bedre førevar, og kjøpte Medala sin med en gang, den koster ca 990 på Baby Shop.

Skrevet

kjøper dere pumpe før eller etter fødselen?

Skrevet

Jeg har kjøpt medela (eller hva den heter) manuell pumpe på Babyshop til 399. Har selvsagt ikke prøvd den enda men.. De jeg har snakket med sier den er veldig bra ;)

Lykke til i pumpejungelen ;D

Skrevet

Kjøper før.. Veldig dumt å komme hjem på lørdag ettermiddag, og ha SKIKKELIG melkespreng, og butikkene åpner ikke før mandag morgen :s

Skrevet

takk for svar:) står mellom de to..men hørte at medela kosta over 1000 jeg og det ble litt dyrt..

Skrevet

Har hørt veldig mye bra om Avent sin manuelle pumpe, så jeg kjøpte den.

Skrevet

jeg har chicco manuell...ingen ide om den er bra...hihi

Skrevet

Jeg har medela sin elektriske,og den koster 729 kroner på Barnas Beste i Trondheim..Absolutt å anbefale!!!syns ikke den er så dyr..

Skrevet

Jeg brukte Avent sin manuelle svært mye forrige gang og er veldig fornøyd med den. Lett å få tak i tilbehør til den både på apoteket og på butikken:)

Skrevet

ville dere kjøpt en brukt pumpe?

Skrevet

Medela har flere modeller, manuelle, elektriske, enkle og doble, med og uten reisetilbehør.Prisen avhenger av modellen :D

Jeg har kjøpt den lille elektriske, doble pumpen (kjekt å kunne pumpe begge brystene samtidig).

Skrevet

Ja, men jeg ville ikke ha brukt den uten å skaffe nye hygiene deler. Alle hygiene delene kan man som oftest bestille fra produsent eller kjøpe i babybutikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...