Meg_og_baby Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Jeg vurderer å kjøpe en brystpumpe, men er helt grønn på dette området..Noen som har noen anbefalinger, om hva jeg bør/bør ikke kjøpe?
Som Natt & Dag Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Om du bare trenger den til pumpe en gang i blandt er Avent sin mauelle et godt kjøp. Om du derimot kommer til å pumpe mye og ofte vil jeg anbefale deg Medela mini Electric Plus, som er en dobbel elektrisk pumpe, stillegående og komfertabel. Jeg hadde begge sist, var fornøyd med Avent sin til jeg fikk senebetennelse av å pumpe (jeg 'full pumpet' i 10 uker siden Lillegutt ikke ville ha puppen). Da senebetennelsen kom kjøpte jeg den fra Medela, og den var en drøm. Jeg har lånt den bort, og senere solgt den, har fått positive tilbakemeldinger i fra de begge. Denne gangen tenker jeg bedre førevar, og kjøpte Medala sin med en gang, den koster ca 990 på Baby Shop.
Linda-Kristin=) Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 kjøper dere pumpe før eller etter fødselen?
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har kjøpt medela (eller hva den heter) manuell pumpe på Babyshop til 399. Har selvsagt ikke prøvd den enda men.. De jeg har snakket med sier den er veldig bra Lykke til i pumpejungelen ;D
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Kjøper før.. Veldig dumt å komme hjem på lørdag ettermiddag, og ha SKIKKELIG melkespreng, og butikkene åpner ikke før mandag morgen :s
Meg_og_baby Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2007 takk for svar:) står mellom de to..men hørte at medela kosta over 1000 jeg og det ble litt dyrt..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 Har hørt veldig mye bra om Avent sin manuelle pumpe, så jeg kjøpte den.
varg veum Skrevet 12. mai 2007 #8 Skrevet 12. mai 2007 jeg har chicco manuell...ingen ide om den er bra...hihi
endaeintrønder Skrevet 12. mai 2007 #9 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har medela sin elektriske,og den koster 729 kroner på Barnas Beste i Trondheim..Absolutt å anbefale!!!syns ikke den er så dyr..
spindel Skrevet 12. mai 2007 #10 Skrevet 12. mai 2007 Jeg brukte Avent sin manuelle svært mye forrige gang og er veldig fornøyd med den. Lett å få tak i tilbehør til den både på apoteket og på butikken:)
Som Natt & Dag Skrevet 12. mai 2007 #12 Skrevet 12. mai 2007 Medela har flere modeller, manuelle, elektriske, enkle og doble, med og uten reisetilbehør.Prisen avhenger av modellen Jeg har kjøpt den lille elektriske, doble pumpen (kjekt å kunne pumpe begge brystene samtidig).
Som Natt & Dag Skrevet 12. mai 2007 #13 Skrevet 12. mai 2007 Ja, men jeg ville ikke ha brukt den uten å skaffe nye hygiene deler. Alle hygiene delene kan man som oftest bestille fra produsent eller kjøpe i babybutikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå