To gutter + spire Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 I dag var jeg å hentet brudekjolen i systuen hvor de har sydd den ut og lagt den opp. Da jeg prøve overdelen var den altfor stor ! Det fikset hun på en 1/2 time - så den passet perfekt etterpå. Da jeg kom hjem og hadde fått på meg kjolen oppdaget jeg at skjørtet er lengre på den ene siden!!! Da jeg hang den opp og skjekket litt mer nøyaktig så jeg at det er klippet et snitt oppover - men det er ikke klippet bort. Altså - den er halvferdig! (kjolen har mange lag med stoff) Jeg betalte 1200 kr for dette og er skikkelig skuffa! Går det virkelig an? ...det dummeste er jo at jeg ikke fikk kvittering . (men systuen er på et stort kjøpesenter og det er bare et par som jobber der - så de vil jo kjenne meg igjen) skal gå tilbake på mandag å be de om å fikse dette + at jeg vil kreve avslag i prisen ! fy flate så sløvt !!!
Joikaboll@ Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Eh... det var dårlig. Lykke til på mandag, håper du får avslag og at dem gjør jobben skikkelig denne gangen.
To gutter + spire Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2007 var inne med kjolen i dag - og de fikset det på en halv time . Men det var ikke snakk om å si beklager eller noe i den duren ! det har vel noe med at de som jobber der ikke forstår så godt norsk (de er fra Asia) ..for da jeg forklarte at ..tenkt hvis jeg ikke hadde prøvd kjolen og oppdaget feilen 2 dager før bryllupet ... da bare smilte hun og sa "når du bruka kjole?" herregud...jaja Nå er den iallefall i orden , fikk ikke avslag - men jeg er ikke typen til å hisse meg opp slik ...så det får bare være ! hehe
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Uff - forstår deg godt. Jeg hadde blitt skikkelig forbanna! Bra det ordnet seg for deg, da )
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Du hadde nok uansett ikke krav på avslag i prisen så lenge de fikset for deg og ikke hadde ødelagt kjolen. Flott du fikk ordnet det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå