Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Håper dere får en flott dag og at "ungen" er fornøyd med dagen:-) Lykke til!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Jeg ønsker dere alt godt i morgen, med sanger og servietter og drittfamilier og fine familier og bildeler og kaker og alt! dere er flinke, både dere som arrangerer og dere som skal på fest i morgen. ha en fin dag i morgen!!! :-)
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 hah,takker jeg =) er ferdig jeg.slå den!! bare måltekrem igjen.... å dritgrei,det blir bunad,hehe.... konfjerten min er bare lat han.tenker det skal fikses på ja. fikk avbud fra noen i kveld.irriterende når jeg har slitt for rette bordplasseringa og dekt på og alt!!!!! jeg sier grrrrrrrr,og drittfam....=0) men er i rute,er ikke utslitt,trøtt eller noe !!! det kaller jeg forbedring ja!! gratulerer til resten av konfjertmammaer her å ;o) i mårra er vi endelig ferdig med dette stresset som har vært.juuuhuuuuu =0)
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Lykke til Travlemor og Goguttklatten...og andre hvis det er ! Dette går supert skal dere se.............
her@ Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Henger meg på denne, og ønsker både mammaer og konfirmanter til lykke med den store dagen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå