Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 jeg har tidl. fått os fra jeg fikk barnet for over 3 år siden. Fikk den helt til jeg giftet meg, ( ikke bf ). men nå ser det uttil at dette forholdet går også rett vest. får jeg os igjen. regner de helt fra nytt, jg mner for 3 år eller får jeg med fratrekk for de månedene jeg har fått tidligere.
Leeloo76 Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Uten at jeg vet det 100% sikkert tror jeg det er 3 år per barn, slik at du kun ville fått 3 nye år dersom dere hadde fått et felles barn i mellomtiden. Ettersom man kan velge å stoppe OS en periode og så starte opp igjen (f.eks stoppe når man finner jobb og så få OS igjen etter et par år hvis man ønsker redusert stilling en periode) vil jeg tro det samme gjelder ved forhold som "starter" og "stopper".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå