rødhette* Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Bare nysgjerrig - hvordan gjør dere andre det? Hva slags vaskemidler bruker dere?
snartmammapåny Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Jeg bare spyler den med vann i dusjen. Har ikke brukt den så lenge ennda da, så den er jo ikke blitt skikkelig skitten, men etterhvert så må vi vel vaske den med noe "sterkere". Men kan ikke tenke meg hva det kan være... Må vel være noe som er mildt for babyen om det ligger igjen noen rester etter vasken...
♥2 små gull♥ Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Jeg bruker Jif Baderom spray og skrubber med en svamp med sånn stålull-liknende topp, også skyller jeg godt. Eneste måten jeg får av den fete oljen.
klar for #2 Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Vakser den med microfiberklut. Ikke noe vaskemiddel.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Jeg vasker den faktisk med sprit (sånn en kjøper på apoteket) en gang innimellom. Da er jeg sikker på at alle bakterier er borte, og den fordamper og ikke sitter igjen.. Høres sikkert gal ut, he he..
Bellen^2 Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 Badebalja er for så vidt historie for den har han vokst i fra, men jeg pleide å vaske den med Zalo jeg og skyldte den godt i dusjen med masse varmt vann etterpå.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 12. mai 2007 #8 Skrevet 12. mai 2007 Vi vasker den med zalo. Man vasker jo kopper med den så da går jeg ut i fra det er trygt å bade i noe vasket med den.
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #9 Skrevet 12. mai 2007 av og til vasker jeg den med våt klut og baby-såpe. innimellom jif og spyler godt etterpå.
MammaDilla Skrevet 12. mai 2007 #10 Skrevet 12. mai 2007 Siden jeg alltid har babyolje i badevannet så vasker jeg den med zalo etter hver gang. Bruker en klut til å skure med. Synes zalo fjerne oljen så greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå