Gå til innhold

Er så vannvittig sliten....

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ingenting om dagen sover dorlig om natta og sover noen timer på dagen. men orker ikke noe mere liksom.... er så tong i kroppen at jeg ikke er i stand til å sette oppreist på kvelden en gang. har bare 4 dager til termin, å tenker at jeg ikke kommer til å klare en fødsel å jeg er såååå sliten lei og trøtt...

Sorry masse syting fra meg.

Er det flere en meg som føler det sånn eller er det noe galt med meg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjekt å føle det sånt, men det er nok helt normalt å være sliten etter såå mange mnd jobb....kroppen har jo i raskt tempo blitt en helt annen, og forberedt seg på en helt utrolig jobb!!!

Trøst deg med du er snart i mål Janic!!!! :)))) Du har jo vært veldig flink!!!

Men du er jo ikke bare høygravid du....du er jo veldig fødeklar du :)!!!!Lykke til, og får håpe noe skjer snart da :)!!!!

Klem bibi:)

Skrevet

TUSEN TAKK! Det hjalp =')

Ja sant nok så er jeg føde klar men det føles ikke sånn. klarer liksom ikke se for meg at det kan skje på en stund enda... men men!

TAkk for fine ord=)

Skrevet

Har det slik jeg å, men i dag har vært en bra dag. I går var alt tungt og slitsomt. Jeg fikk vite at jeg har lavt jernlager så jeg har begynt å ta jern. Håper at det hjelper. Det er ikke nå artig å gå slik, det tærer også på humøret. Kos skal jeg holde ut. Jeg har 30 dager igjen. Blir litt sprø av å ikke orke noen ting...

Skrevet

Ja jeg er enig. men tenk om 9 dager er du fødeklar å du har jo oxo noe og telle ned til =) Jeg syntes de dagene fra 40 - 21 gikk kjempefort =) får håpe det gjør det for deg oxo =)

Sender trøste klem =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...